اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برگزاری اولین اردوی تیم ملی کوراش بانوان کشور در مازندران

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: اولین اردوی تیم ملی کوراش بزرگسالان بانوان کشور جهت حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی استان مازندران در قائمشهر برگزار می‌شود.

برگزاری اولین اردوی تیم ملی کوراش بانوان کشور در مازندران

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور جهت حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی استان مازندران در قائمشهر انجام می‌شود.

وی گفت: این مسابقات در کشور ازبکستان در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن کوراش کشور تصریح کرد: در اولین اردو ۴۴ نفر دعوت شده‌اند که روز اول آن در واقع، انتخابی درون اردویی است و در نهایت با ۱۶ ورزشکار به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند.

این ورزشکار بجنوردی بیان کرد: دعوت شدگان به این اردو با تست منفی کویید ۱۹ وارد شده و قرنطینه می‌شوند وهمچنین به مدت ۲ هفته به سرپرستی فاطمه اسلامی به تمرین می‌پردازند.

خسرویار ادامه داد: این اردو زیر نظر کادر فنی با سرمربیگری بتول پارکروح و مربیان فاطمه فرخی و آذر کولیوند پیگیری شده و تا مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا سه مرحله اردوی آمادگی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در اولین مرحله تقریباً حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد ترکیب اصلی ملی‌پوشان ما مشخص خواهد شد.

گفتنی است که نمایندگان خراسان شمالی در این اردو شامل آسیه شجاعی، زهرا باقری، مینا آهن جان، مهتاب باغچقی و الهه باغچقی هستند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول