اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربایان در کمتر از 6 ساعت در جلفا

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری پنج گروگانگیر و نجات مرد میانسال در عملیات ضربتی پلیس جلفا خبر داد.

رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربایان در کمتر از 6 ساعت در جلفا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جلفا در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ربوده شدن یک شهروند جلفایی با قصد اخاذی، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان جلفا برای شناسایی متهم و یا متهمان و نیز آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله  عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، در کمتر از 6 ساعت سرنخی از عاملان آدم‌ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها  که به سمت یکی از روستاهای شهرستان مرند بود را شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان مرند در عملیاتی ضربتی و پس از درگیری  با آدم‌ربایان هر پنج آدم‌ربا را که 2 نفر آنان در درگیری با پلیس مجروح شده بودند را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: آدم‌ربایان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی ضمن اعتراف به ارتکاب این جرم، علت آن را اخاذی و مطالبه 200 میلیارد ریال از فرد ربوده شده عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هر پنج متهم با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول