اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۹ درصد مسکن اقدام ملی در زنجان است

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۹ درصد مسکن اقدام ملی برای زنجان است.

۹ درصد مسکن اقدام ملی در زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، مسعود بیات‌منش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید مسکن از وظایف مهم دولت است و باید برای احداث مسکن تسهیلات لازم  دریافت شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن طی مرحله اول ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در استان برای این طرح ثبت نام کرده بود، عنوان کرد: به علت استقبال خوب مردم تعداد ثبت‌نامی‌ها به ۲۹ هزار نفر افزایش یافت.
بیات‌منش با اشاره به اینکه بیش از ۹ درصد از ثبت‌نامی‌ها طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور برای استان زنجان است، افزود: تاکنون بیش از ۹۵ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را در مرحله اول و دوم واریز کردند.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار نفر در استان زنجان شرایط لازم برای صاحب خانه شدن را دارند، افزود: این طرح برای دهک‌های چهار تا هفت است. 
بیات‌منش با بیان اینکه در استان زنجان ۲۰۰ هکتار زمین در داخل محدوده برای این طرح در استان تهیه شده است، ادامه داد: برای سال‌های آینده تامین زمین برای ۵ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در برنامه راه و شهرسازی است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به وضعیت مناسب مسکن در استان زنجان گفت: در زنجان به ازای هر ۱۰۰ خانوار زنجانی ۹۶ خانه است.
انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول