اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرچم‌داری تیم ملی پاراالمپیک ایران توسط ورزشکار گلستانی افتخاری برای استان است

استاندار گلستان گفت: پرچم‌داری تیم ملی پاراالمپیک ایران توسط «نورمحمد آرخی» ورزشکار گلستانی افتخاری برای استان است و امیدواریم شاهد موفقیت جمهوری اسلامی در این مسابقات باشیم.

پرچم‌داری تیم ملی پاراالمپیک ایران توسط ورزشکار گلستانی افتخاری برای استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان،‌ هادی حق‌شناس در دیدار با ورزشکاران پاراالمپیکی و اعضای تیم ملی دوومیدانی نابینایان و «محمدرضا مظلومی» رئیس فدراسیون نابینایان، با تاکید بر جایگاه استان در عرصه ورزش اظهار کرد: اهتزاز پرچم کشور در مسابقات المپیکی و پاراالمپیکی سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و البته حضور ورزشکاران ایرانی در عرصه بین‌المللی مایه افتخار ملی است.

* ۶ ورزشکار گلستانی در مسابقات المپیکی و پاراالمپیکی حضور دارند/ مسابقات المپیکی و پاراالمپیکی می‌تواند شادی شرایط شیوع کرونا را برای مردم به ارمغان آورد

وی تصریح کرد: ۶ ورزشکار گلستانی در مسابقات المپیکی و پاراالمپیکی حضور دارند که البته گلستان ظرفیت‌های بسیار بیشتری دارد.

حق‌شناس افزود: پرچم‌داری تیم ملی پاراالمپیک ایران توسط «نورمحمد آرخی» ورزشکار گلستانی افتخاری برای استان است و امیدواریم شاهد موفقیت جمهوری اسلامی در این مسابقات باشیم.

استاندار گلستان یادآور شد: شرایط شیوع کرونا جامعه را نیازمند شادمانی و هیجان کرده و مسابقات المپیکی و پاراالمپیکی می‌تواند این شادی را برای مردم به ارمغان آورد و حتی کارایی و بهره‌وری جامعه را افزایش دهد.

* مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان: ۸ ورزشکار ذیل فدراسیون نابینایان در پاراالمپیک حاضر می‌شوند

همچنین در این دیدار «محمدرضا مظلومی» رئیس فدراسیون نابینایان گفت: هشت ورزشکار ذیل فدراسیون نابینایان در پاراالمپیک حاضر خواهند شد که پیش‌بینی ما حداقل کسب دو یا سه مدال طلا و دیگر مدال‌ها است.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان در بندرترکمن مناسب بوده و امیدواریم با مهمان‌نوازی گلستانی شاهد نتایج درخشان اعضای تیم ملی باشیم.

لازم به ذکر است در این دیدار از ورزشکاران حاضر توسط استاندار گلستان تقدیر شد.

گفتنی است بازی‌ها پاراالمپیک از ۲۵ آگوست تا ۵ سپتامبر سال ۲۰۲۱ (۲ تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول