اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سیمان و فولاد را با دستان خودمان به مافیا دادیم/ دستگاه‌های اطلاعاتی و قوه قضائیه ورود کنند

نمیانده مردم سنقر و کلیایی در مجلس ضمن انتقاد از بالا رفتن قیمت سیمان و فولاد در بازار آزاد گفت: سیمان و فولاد را با دستان خودمان به مافیا دادیم بنابراین دستگاه‌های اطلاعاتی و تعزیرات ورود کنند.

سیمان و فولاد را با دستان خودمان به مافیا دادیم/ دستگاه‌های اطلاعاتی و قوه قضائیه ورود کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس امروز (یکشنبه 27 تیر) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس از رهاشدگی بازار توسط دولت در روزهای پایانی عمر خود انتقاد کرد و گفت: رهاشدگی بازار داد مردم را درآورده است .

وی افزود: آقای روحانی رهاشدگی بازار گوشت، مرغ، ارز و ... نشان دهنده بی‌توجهی به مردم در روزهای پایانی دولت شما است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بر همه ثابت شده برجامی که میوه‌اش گندیده شده بود امروز مساوی با هیچ دستاوردی است و مشکلی از مردم حل نکرده است بنابراین به داد مردم برسید.

وی خطاب به وزیر کشور و جهاد کشاورزی از بحران بی‌آبی در منطقه سنقر و کلیایی و انتقاد تأکید کرد: ستاد بحران جبران خسارت کشاورزان منطقه سنقر و کولیایی را فراهم کند.

وی در ادامه وزارت صمت و نیرو را عامل اصلی گرانی سیمان و فولاد عنوان و تأکید کرد: سیمان و فولاد را با دستان خودمان به مافیا دادیم بنابراین وظیفه دولت،‌دستگاه‌های اطلاعاتی و قوه قضائیه است که به موضوع ورود کنند چرا که مردم بیش از این طاقت گرانی و فشار افسارگسیخته را ندارند.

حسینی‌کیا ضمن انتقاد از وزارت نیرو در مسأله برق گفت: وزارت نیرو در احداث نیروگاه‌ها و تکمیل آنها کوتاهی کرد ه و پاسخگو باشد که چرا دچار بی‌برقی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول