اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عزاداری مسلمیه در میدان اصلی شهرری برگزار شد

مراسم عزاداری امام محمد باقر(ع) و حضرت مسلم بن عقیل(ع) با حضور جمعی از محبین اهل بیت(ع) و دسته های عزاداری در میدان اصلی شهرری برگزار شد.

عزاداری مسلمیه در میدان اصلی شهرری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مراسم عزاداری امام محمد باقر(ع) و حضرت مسلم بن عقیل(ع) بامداد امروز با حضور خودجوش جمعی از محبین اهل بیت(ع) و دسته‌های عزاداری در میدان اصلی شهرری برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی کرمی، حیدر خمسه، عبدالرضا هلالی، حسین طاهری، کاظم غفارنژاد، محمد حسین پویانفر و جمعی دیگر از مداحان در این مراسم به روضه خوانی و مداحی پرداختند.

ایام عزاداری شهادت حضرت مسلم(ع) در ماه ذی‌الحجه از ایام مناسبتی خاص هیأت‌های عزاداری در تهران است و آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هرساله هم‌زمان با فرا رسیدن این ایام میزبان هیأت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری برای برگزاری این آئین باشکوه بود.

سنت عزاداری مسلمیه مردم تهران برای دومین سال به دلیل شرایط کرونایی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تعطیل و امسال هم مانند سال گذشته این آئین با سابقه بیش از ۱۰۰ ساله لغو شد.

علی‌رغم بسته بودن درب‌های حرم سیدالکریم جمعی از محبین اهل بیت(ع) و مداحان در میدان اصلی شهرری به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول