اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  پنجره تربیت

یک برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم: حکمرانی تربیتی؛ عدالت محور، مردم پایه، تولیدگرا

در قالب یک پیشنهاد چرخش های تحولی مورد نیاز دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش، با محور عدالت آموزشی، به مسئله تبعیض، سلطه اشراف دولتی، مدیران محافظه کار، تمرکز گرائی، غیر تولیدگرا و ضد فنی و حرفه ای بودن نظام تعلیم و تربیت پرداخته و راهکارهای 4 گانه ای را ارائه می کند. حجه الاسلام محسن خاکی.

یک برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم: حکمرانی تربیتی؛ عدالت محور، مردم پایه، تولیدگرا

 

حجه الاسلام محسن خاکی


این تبیین اجمالی و مختصر یک برنامه پیشنهادی در مراحل میانی آن است که با همکاری جمعی از اندیشمندان، تا این مرحله اراته شده است. این برنامه پیشنهادی برای کمک به شکل گیری یک اندیشه جمعی و هم افزائی صورت گرفته، و ادعائی بر عدم نقص، مطلق بودن و قطعی بودن ندارد. تنها یک تلاش برای باز کردن باب شکل گیری یک عقل جمعی، و حرکت اجتماعی برای کمک به تحقق آموزش و پرورش مردمی است. ارائه دهندگان از نقد، تکمیل و ارتقاء آن استقبال می کنند. 
  

 

 

 

  

فایل پاورپوینت برنامه را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/

از شما صاحبنظر گرامی در حوزه تعلیم و تربیت هم دعوت می کنیم، از نویسندگان، ممیزان و اعضای هیئت تحریریه پنجره تربیت باشید. برای ارسال مطالب و عضویت در هیئت تحریریه، از طریق ایمیل FarsPanjarehTarbiat@gmail.com مکاتبه فرمائید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول