اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

1500 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری انجام شد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از انجام هزار و ۵۰۰ مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان تحت حمایت فاقد گاز خبر داد.

1500 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضا میری در دیدار با استاندار بوشهر با اشاره به تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد و استانداری بوشهر اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد پنج هزار و 500 فقره لوله کشی گاز با همکاری دو دستگاه به مدت یکسال برای منازل مددجویان تحت حمایت و فاقد گاز خانگی انجام شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: تا کنون هزار و ۵۰۰ مورد  از این تعداد لوله کشی برای خانوارهای فاقد گاز خانگی انجام شده است.

میری با بیان اینکه میانگین هر فقره لوله کشی گاز هفت میلیون تومان بوده است گفت: برای کل این هزار و ۵۰۰  لوله کشی تا کنون مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع امدادی و کمک خیران پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح، بیشتر مددجویان روستایی هستند گفت: امیدواریم تا پایان سال تمام خدمات پیش‌بینی شده لوله کشی گاز همه منازل مددجویان نیازمند به انجام برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه واگذاری انشعاب گاز  از سوی شرکت گاز به مددجویان  تحت حمایت رایگان است  گفت: مددجویانی که تاکنون امتیاز دریافت انشعاب گاز را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه از کمیته امداد به شرکت گاز مراجعه نمایند تا در کم ترین زمان از این امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول