اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

لازم است مسوولین آب را از بالا دست رها کنند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: طبق بازدیدهایی که از سد کرخه و دز داشتیم لازم است مسوولین آب را از بالا دست رها کنند.

لازم است مسوولین آب را از بالا دست رها کنند

به‌گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: از مدت‌های قبل تاکنون برای شنیدن صدا و مشکلات مردم شهر به شهر به‌طور میدانی مسائل را مورد بررسی قرار دادیم به‌طور مثال روز گذشته با حضور در مناطق رفیع، هویزه، سوسنگرد، گمبوعه و. . . صدای مردم را کامل شنیدیم و دیدیم که در پایین‌دست اوضاع چگونه است.

وی افزود: آنچه خواسته ماست آنست که حتی‌الامکان از حوزه بالادست به‌ویژه از سد سیمره به مناطق درگیر رسیدگی شود همچنین در گفت‌وگو با جناب رئیسی رئیس‌جمهور منتخب از ایشان خواستم یک تیم از طرفشان برای شنیدن صدای مردم در خوزستان حضور یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: طبق بازدیدهایی که از سدهای کرخه و دز انجام شد لازم است که مسوولین آب را از بالادست رها کنند.

وی ادامه داد: در این چند روز با مسوولین و وزرای زیادی رایزنی شد و با شورای امنیت ملی و رئیس ستاد اجرائیات فرمان حضرت امام‌خمینی در راستای رفع چالش موجود صحبت‌هایی انجام گردید.

محمد نبی موسوی‌فرد تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی عنوان کردند که اگر دولت فعلی برای جبران خسارت مصوباتی در نظر نگرفت حتما در اولین فرصت کار گروهی برای برآورده جبران خسارت به خوزستان خواهند آمد.

وی بیان کرد: احشام و دام‌های مردم و محصولات زراعی بویژه در پایین‌دست درحال از بین رفتن هستند و همه ما باید دست‌به‌دست هم دهیم تا مشکل بی‌آبی مرتفع شود.

موسوی‌فرد عنوان کرد: گرمای امسال فقط برای کشور ما نیز و مشکلات فعلی فقط برای خوزستان نیست. دولت درحال جابجایی است که در این بین قطعا مشکلاتی خواهد بود که در کنار این موضوعات بنده و دیگر مسوولان در حال تلاش هستیم تا آب از بالادست رها شود و پیگیر جبران خسارت هستیم.

وی اذعان کرد: احشام مردم آب ندارند و مسوولین به هر طریقی که شده باید به مردم آب برسانند. الان سه روز است که آب رها شده اما به مردم نرسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: از عزیزانی که در بالادست آب قرار دارند تقاضا می‌شود خود را جای مردم پایین‌دست قرار دهند چراکه قرار نیست تمام آب در بالادست گردآوری شود.

وی ضمن بیان آنکه آبی که اکنون رهاسازی شده از سهمیه ماه آینده است اذعان کرد: به‌هرحال این مسائل آزمون الهی است و هر کس به‌قدر توان خود باید کمک کنند و از خدا بخواهیم نعمت آب را فراوان نماید.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول