اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فعالیت همۀ مشاغل به‌جز مشاغل گروه یک در قزوین ممنوع شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: ۴ شهرستان در استان قزوین در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، بنابراین ناچاریم به جز مشاغل گروه یک، بقیهٔ مشاغل را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنیم.

فعالیت همۀ مشاغل به‌جز مشاغل گروه یک در قزوین ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در جلسهٔ ستاد کرونا که عصر امروز در محل استانداری قزوین برگزار شد، گفت: ۴ شهرستان در استان قزوین در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، بنابراین ناچاریم به‌جز مشاغل گروه یک، بقیهٔ مشاغل را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنیم. 
وی در رابطه با فعالیت ادارات افزود: کاهش حضور کارکنان دستگاه‌ها تا دو سوم با هماهنگی مدیر دستگاه خالی از اشکال است و جلسات ادارات حتی‌الامکان باید در فضای باز و با تعداد افراد کمتر از ۱۵ نفر باشد. 
این مسؤول اظهار کرد: لازم است جلسات غیرضروری دستگاه‌ها تعطیل شوند و فقط جلسات خاص و ویژه با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود. 
حبیبی بیان کرد: تالارهای پذیرایی حتماً باید تعطیل شوند، اگر در باغ‌ها و منازل مراسم برگزار شود نیز جرم محسوب می‌شود و صاحب مراسم احضار خواهد شد. 
وی یادآور شد: جلسات ستاد کرونا و ستاد تنظیم بازار نباید تحت هیچ شرایطی تعطیل شوند و لازم است مصوبات آن‌ها به‌طور جدی پیگیری شود. 
حبیبی تأکید کرد: رستوران‌ها فقط به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند. 
رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین در پایان عنـوان کرد: مرکز واکسیناسیون ارتش و تربیت‌معلم باید حداکثر تا ۳ روز آینده تجهیز و راه‌اندازی شوند تا از بار تجمع در مرکز نمایشگاه بین‌المللی کاسته شود. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول