اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

روابط با مردم باید مداراگرانه و شجاعانه باشد

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه روابط با مردم باید مداراگرانه و در عین حال شجاعانه باشد، گفت: گرچه جمع بین مدارا و شجاعت خیلی سخت است اما باید با عامه مردم بر این اساس ارتباط داشته باشید.

روابط با مردم باید مداراگرانه و شجاعانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با دفتر نظارت بر انتخابات استان گیلان به مناسبت ۲۶ تیرو سالروز شورای نگهبان اظهار کرد: اصل وجود شورای نگهبان برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی ضروری است که آن محصول درایت امام راحل است. 

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصی و شخصیتی حضرت آیت الله جنتی و جایگاه ویژه وی نزد رهبر انقلاب و بزرگان نظام گفت: آیت الله جنتی با گذشتن از تمامی موقعیت‌هایی که می‌توانست در حوزه و حتی مرجعیت داشته باشد، خود را وقف نظام و انقلاب اسلامی کرد و طی این سال‌ها خدمات بسیار زیاد و شایسته‌ای را در این نظام داشت. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به تبلیغات سوء و هجمه‌های فراوان دشمنان علیه شورای نگهبان بیان کرد: علی رغم همه فشارها این نهاد با وجود فقها و حقوق‌دانانی که اهل تقوا و بصیرت هستند بدون در نظر گرفتن این جنجال‌ها به وظایف خود عمل کرده و این تبلیغات دشمن سخن بیهوده‌ای بیش نیست. 

فلاحتی با بیان اینکه با شناختی که بنده از بسیاری از اعضای شورای نگهبان دارم هواوهوس در تصمیمات آن‌ها راه ندارد، افزود: این ویژگی در نمایندگان این نهاد در استان‌ها هم قابل توجه است و در مجموع عملکرد این نهاد، بسیار مطلوب است. 

وی با اشاره به توصیه پرودگار به سپردن امانت به اهلش و نقش شورای نگهبان در این خصوص گفت: مجموعه شورای نگهبان در انجام این موضوع نقش قابل توجهی داشته و شورای نگهبان در این زمینه موفق عمل کرده است. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه روابط با مردم باید مداراگرانه و در عین حال شجاعانه باشد، افزود: گرچه جمع بین مدارا و شجاعت خیلی سخت است اما باید با عامه مردم بر این اساس ارتباط داشته باشید. 

فلاحتی با اشاره به اهمیت و حساسیت جایگاه و موقعیت شورای نگهبان و دفاتر نظارتی بیان کرد: اهمیت این نهاد بسیار بالاست و این کار شما بسیار خطیر است و خدای ناکرده اگر اینجا آسیب ببیند دیگر کار بسیار سخت خواهد بود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول