اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر راه: یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا به امروز در دو دولت اخیر حدود یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکن مهر علاوه بر رفع نواقص، کاستی‌ها و احداث سرانه‌های روبنایی و زیربنایی، تحویل مردم شده است.

وزیر راه: یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در آئین افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان ملارد اظهار کرد: نکته مهم آن است که در مواجه با یک جمعیت غیرقابل پیش‌بینی شده، به طبع در تامین سرانه‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد و به ویژه در سال‌های اخیر که کشور با محدودیت منابع مواجه بوده، این نیاز نه فقط برای استان تهران بلکه برای پروژه‌های گوناگون به تاخیر افتاده است.

وی افزود: در دوره فعلی وزارت راه و شهرسازی تلاش‌های زیادی برای اولویت بخشی و به ثمر رسیدن پروژه‌های سنواتی شد و به لطف الهی در حوزه راه، راه آهن و مسکن سرعت بخشی خوبی شد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم بیمارستان‌های که احداث آن توسط وزارت راه صورت گرفته امروز به عدد ۷۰ رسیده و به طور میانگین سالانه بیمارستان توسط این وزارتخانه ساخته شده است.

اسلامی گفت: دکتر نمکی نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که لوکس‌ترین بیمارستان را در سراوان دیدم و برای وزارت راه و شهرسازی مهم انجام وظیفه به بهترین کیفیت است و این بیانگر باور ما برای رسیدگی ویژه به نقاط محروم است.

وی با اشاره به عقب ماندگی سرانه‌ها در غرب استان تهران ادامه داد: ۷ هزار میلیارد طی ۳ سال گذشته برای سرمایه‌گذاری در مسکن مهر پردیس برای قابل سکونت کردن آن تعهد کردیم و مسکن مهری که با آن مواجه شدیم فاقد هر گونه سرانه‌ای بود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: بلوک‌های ساختمانی صرفا در پردیس بود که بایستی بر روی آن کار و هزینه می‌شد که پیش از آن انجام نشده بود و از آن جهت که در این خصوص صحبت‌های ناصوابی مطرح شد، ارزش زحمات این اقدامات نیز نادیده گرفته شد.

اسلامی با اشاره به اینکه از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت دهم، کمتر از ۷۳۰ هزار واحد تحویل مردم شده بود، گفت: تا به امروز در دو دولت اخیر حدود ۱ میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکن مهر علاوه بر رفع نواقص، کاستی‌ها و احداث سرانه‌های روبنایی و زیربنایی، تحویل مردم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، آئین افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی در شهرستان ملارد از جمله مجتمع فرهنگی هنری ملارد، سالن ورزشی شهید سلیمانی صفادشت، مدرسه ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی در فاز ۳ مسکن مهر صفادشت، سرای محله و درمانگاه در سایت مسکن مهر صفادشت با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، نماینده مردم ملارد و مسوولان شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/ش/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول