اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کبودراهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی

رئیس علوم پزشکی استان همدان گفت: شهرستان‌های کبودراهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

کبودراهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: تعداد بیمار مثبت سرپایی در استان ۶۹ نفر و موارد مثبت کرونایی نیز ۲۲۳ نفر هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از هم‌استانی‌هایمان فوت شده‌اند گفت: شهرستان‌های کبودراهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

رئیس علوم‌پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های بهار و فامنین زرد و تویسرکان، همدان، درگزین، رزن و اسدآباد نیز نارنجی هستند افزود: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان ۵۴۷ نفر گزارش شده است.

وی تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های استان در ۲۴ساعت گذشته را نیز ۵۷۵ نفر عنوان کرد و با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی در استان کاهش یافته است این موضوع را نگران‌کننده خواند.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه ۳۳درصد علت ابتلا به کرونا در استان شرکت در اجتماع و ۶۶درصد نیز به علت دور‌همی‌های خانوادگی است گفت: تا کنون بیش از ۱۶۶ هزار دُز واکسن در استان همدان تزریق شده است.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: تعداد مشمولان واکسن در استان یک‌میلیون و ۱۸۰هزار نفر هستند که سعی می‌شود هرچه سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول