اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضائی تهران

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از تأسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضائی استان تهران خبر داد.

تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضائی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا مرادی حقگو، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران در نشست شورای معاونان قضائی از تأسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضائی استان تهران خبر داد.

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری تهران در این نشست گفت: در راستای برنامه‌های اجرایی سال جاری، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، شعبی از این شورا در شهرستان‌های دماوند، پردیس و ری، شهریار، فیروزکوه، پیشوا و پاکدشت تأسیس خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر سایر شهرستان‌ها و دادگاه‌های بخش استان تهران نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند که هماهنگی‌های لازم برای اجرای این مهم در دست اجراست.

مرادی حقگو در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی نیروهای مستعد در جهت استفاده و بهره مندی از توانمندی و قابلیت‌های آنان با هماهنگی و تعامل مبادی ذیربط از دیگر اقدامات این معاونت است که طی نشست‌های متعدد و با حضور معاون نظارت و بازرسی، حفاظت و اطلاعات، مسئول ارزشیابی قضات و معاون قضائی رئیس کل در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول