اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عزم سپاه برای همکاری با دولت جدید در محرومیت‌زدایی/ارتباط نمایندگان مجلس با نخبگان بسیجی تقویت شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: در صورت همکاری بیشتر نمایندگان و مدیران با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و بسیج، طرح‌های محرومیت‌زدایی زودتر و با هزینه بسیار کمتر به نتیجه خواهد رسید.

عزم سپاه برای همکاری با دولت جدید در محرومیت‌زدایی/ارتباط نمایندگان مجلس با نخبگان بسیجی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمک به دولت‌ها از ابتدای تشکیل سپاه و بسیج بوده و در حال حاضر نیز حمایت از دولت جدید و رئیس جمهور منتخب مردم را وظیفه خود می‌دانیم و امیدواریم دولت آینده با بکارگیری مدیران انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم بکوشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) بر استفاده از ظرفیت نخبگانی و هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج که در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تشکیل شده برای نمایندگان تاکید کرد و افزود: ارتباط نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مجموعه نخبگانی و هیئت‌های اندیشه‌ورز باعث ارتقای کارآمدی می‌شود.

وی تصریح کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی و شهرستانی از مدت‌ها پیش تشکیل شده و مسئله‌یابی در عرصه‌های مختلف و رصد نقاط ضعف و قوت را در دستور کار داشته‌اند که طرح‌هایی را نیز آماده و تبدیل به سند کرده و به مسئولان و مدیران ارائه کرده‌اند؛ اما امیدواریم با تشکیل دولت انقلابی و جهادی، مدیران همکاری بیشتری برای اجرای سندهای تهیه شده به منظور حل مشکلات داشته باشند.

اکبری با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی به ویژه در استان چهارمحال و بختیاری، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سازمان بسیج مستضعفین را متولی اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در سطح کشور و استان‌ها دانست و گفت: این قرارگاه در استان چهارمحال و بختیاری نیز فعال است و همواره گفته‌ایم که سپاه و بسیج به دنبال بحث پیمانکاری نیست؛ بلکه هدف ما اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در کمک به دولت‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج از ابتدای تشکیل مکمل دولت‌ها بوده و هرجایی باری بر زمین مانده، وارد میدان شده و به یاری دولت و مردم شتافته است و اکنون نیز با توجه به امیدواری مردم به دولت آینده باید دست به دست هم دهیم و دولت آینده را نیز برای حل مشکلات یاری کنیم.

اکبری بیان کرد: با کمک رده‌های بسیج در شهرستان‌ها و با توجه به شناسایی نقاط محروم و نیازهای مردم، در صورت همکاری بیشتر نمایندگان و مدیران با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و بسیج، طرح‌های محرومیت‌زدایی زودتر و با هزینه بسیار کمتر به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول