اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

روحانی به جای حل مشکلات مردم به دنبال بازی‌های سیاسی است/ روحانی از دل بستن به غربی‌ها دل بِکَند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: روحانی بیش از آنکه به فکر مردم و حل مشکلات آنها باشند، به دنبال بازی‌های سیاسی و رسانه‌ای هستند.

روحانی به جای  حل مشکلات مردم به دنبال بازی‌های سیاسی  است/ روحانی  از دل بستن به غربی‌ها دل بِکَند

روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور  اظهار داشت: اظهارات روحانی در روزهای پایانی دولت مایه تأسف است، چرا که انتظار این بود که اگر وی ذره‌ای حس مسوولیت‌پذیری دارد، باید نتیجه هشت سال سیاستگذاری‌های غلط خود را دست‌کم با یک عذرخواهی جبران کند نه اینکه با چنین اظهاراتی جای طلبکار و بدهکار را عوض کند.

وی افزود: نکته بعدی این است که دولت روحانی با طرح چنین اظهاراتی قصد سرپوش گذاشتن بر روی ریل‌گذاری‌های غلط خود دارد و با این سخنان به نظر می‌رسد بیش از آنکه به فکر مردم و حل مشکلات آنها باشند، به دنبال بازی‌های سیاسی و رسانه‌ای هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح موضوع عدم اجرای اصل ۶۰ قانون اساسی و ابتر ماندن برجام به دلیل مصوبه هسته‌ای مجلس خاطرنشان کرد: مگر این بار اولی است که دولت در اجرای برجام شکست می‌خورد و آیا در دفعات پیشین نیز مصوبه مجلس وجود داشت.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: این موضوع باید تبیین شود که شکست اصلی برجام حاصل هشت سال بی‌عملی دولت و سوءاستفاده آمریکا از سیاست وادادگی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در قبال مذاکرات هسته‌ای است نه مصوبه هسته‌ای مجلس.

متفکرآزاد یادآور شد: آمریکایی‌ها علاقه‌ای به حصول نتیجه در مذاکرات و توافق با ایران و بازگشت به برجام نداشته و ندارند، چرا که امتیازات مورد نیاز خود را از این توافق گرفته و وقفه‌های مورد نظرشان در صنعت هسته‌ای ایران را ایجاد کرده‌اند و هیچ قصدی برای دو طرف شدن اتوبان توافق هسته‌ای ندارند.

وی تصریح کرد: مصوبه مجلس در قالب طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها کمک جدی برای خروج دولت روحانی از بن‌بست و قفلی بود که خود بر وضعیت کشور زده و اداره امور داخلی را منوط به امتیازات آمریکایی‌ها کرده بود و امکان دو طرفه شدن روند امتیازگیری از برجام را ممکن می‌ساخت که متاسفانه آقای روحانی و دولت علاقه‌ای به استفاده از این امکان را نداشتند.

روحانی  از دل بستن به آمریکایی‌ها برای شیرین کردن کام مردم ایران دل بِکَند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: به نظر می‌رسد تنها راه چاره برای آقای روحانی، حداقل برای خودش این است که از دل بستن به آمریکایی‌ها برای شیرین کردن کام مردم ایران دل بِکَند، چرا که تنها راه شیرین‌کامی ملت ایران اتکأ به توان داخلی است و در این صورت آمریکایی‌ها نیز حاضر به دادن امتیاز خواهند شد.

متفکرآزاد با اشاره به نتایج خسارت‌بار برجام، تصریح کرد: این طرز تفکر دولت آقای روحانی در دلخوش بودن به مساعدت غربی‌ها و به‌ویژه آمریکا باید عوض می‌شد که متاسفانه نشد و هزینه‌های سنگینی را به ملت و کشور تحمیل کرد و در این بین مجلس توانست با مصوبه هسته‌ای خود راه حلی را برای استیفای حقوق مردم ایران پیش پای دولت قرار دهد که متاسفانه این فرصت نیز مانند سایر موارد توسط دولت آقای روحانی سوزانده شد.

انتهای پیام/60015/س/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول