اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کارگروه ارتقای حفاظت از محیط زیست در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور اجرای مفاد سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست، کارگروه ارتقای حفاظت از محیط زیست، در استان تشکیل خواهد شد.

کارگروه ارتقای حفاظت از محیط زیست در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست، در شورای فرهنگ عمومی کشور، ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه متوازن و پایدار، مورد تأکید قرار گرفته است.

شهرام احمدی در این خصوص گفت: فرهنگ حفاظت از محیط زیست مجموعه باورها، نگرش‌ها و رفتارهای نهادینه شده در زمینه نگهدارس و حفظ محیط زیست و جلوگیرس از تخریب آن است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هدف اصلی برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست را حفظ شرایط طبیعی محیط زیست از طریق ارتقای فرهنگ حفاظت از آن در جامعه عنوان کرد.

احمدی  با اشاره به اینکه در صورتی که ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست به درستی پیش برود، بخش مهمی از مشکلات محیط زیستی کشور حل می‌شود، تصریح کرد: ورود محیط زیست به حوزه شورای فرهنگ عمومی در دولت دوازدهم گام مهمی در هم افزایی بین دستگاهی در حوزه محیط زیست است.

 وی افزود: به منظور اجرای مفاد سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست، "کارگروه ارتقای حفاظت از محیط زیست"، ذیل شورای فرهنگ عمومی کشور، در سطح ملی و استانی، با حضور نمایندگانی از همه دستگاه‌ها تشکیل می‌شود و این مسئله در چهارمحال و بختیاری با قدرت تمام پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول