اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شیعیان باید برای معرفی غدیر به جهان بسیج شوند

امام جمعه قیدار با اشاره به کم‌کاری صورت گرفته برای معرفی غدیر به جهان گفت: شعیان جهان باید برای معرفی عید غدیر به جهان بسیج شوند، چرا که مدیریت جهان با غدیر و آمدن امام زمان علیه السلام درست می‌شود.

شیعیان باید برای معرفی غدیر به جهان بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به نشست مجازی سازمان تروریستی منافقین با شرکت سیاستمداران امریکایی اظهار کرد: شرکت مقامات غربی در این وبینار مضحک و خنده دار، نشانگر عدم بلوغ سیاسی آنهاست و از طرفی شرکت در این همایش نشان می‌دهد که غربی‏‌ها با یکی از تروریستی‌‏ترین سازمان‏‌های ضدانسانی جهان که دستش به خون 17هزار انسان بی‏گناه آلوده است نه تنها همدست و همکار هستند.

امام جمعه قیدار تاکید کرد: غربی‌ها با اقدامات خود ثابت کردند که نه تنها از حامیان تروریست‌ها هستند، بلکه خاستگاه و منشاء انواع تروریسم پیدا و پنهان و دولتی و گروهکی هستند که غیر قابل اعتماد بودن غربی‌ها را بیش از بیش به اثبات می‌‌کند.

وی به در پیش بودن 26 تیر ماه سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی اشاره و تصریح کرد: شوراى نگهبان در سال ۱۳۵۹ با دوراندیشى الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامى تأسیس شد.

موسوی با گرامیداشت روز عرفه تصریح کرد: درس بزرگ روز عرفه این است که بندگی خدا محدود به عبادات فردی نیست بلکه این عبادات باید مقدمه اصلاح جامعه باشد.

امام جمعه قیدار درس دیگر عرفه امام حسین علیه السلام را ایستادگی و مقاومت در برابر یزیدیان زمان دانست و ادامه داد: حضرت سیدالشهدا در این روز با زن و بچه و با کمترین امکانات کلید مقاومت در برابر طاغوت زمان خود که به ابزار و امکانات وسیعی مجهز بود را زد، بنابراین در شرایط کنونی مردم حسینی ما این درس را فراموش نکنند.

وی بر لزوم بزرگداشت دو عید قربان و غدیر هم اشاره کرد و گفت: در رابطه با غدیر تا بحال کوتاهی شده است ما باید کاری کنیم که پیام غدیر به دنیا برسد و این روز به مانند عاشورا باید فراگیر و جهانی شود.

موسوی تاکید کرد: شیعیان جهان باید برای معرفی عید غدیر به جهان بسیج شوند، چرا که مدیریت جهان با غدیر و آمدن امام زمان علیه السلام درست می‌شود و ریشه تمام حقایق در دین ما به روز غدیر مربوط است و هر چقدر برای روز غدیر هزینه کنیم باز هم کم است.

امام جمعه قیدار جایگاه رفیع و نقش اساسی شورای نگهبان را یادآور شد و افزود: این شورا نقش مهمی در حفظ و صیانت از نظام دارد و مانع از نفوذ دشمن می‌شود از این رو همواره مورد هجمه شدید دشمنان  داخلی و خارجی بوده است به همین دلیل در خیلی از زمان‏‌ها مظلوم واقع شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول