اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شفاف سازی بودجه به ویژه بودجه شرکت‌های دولتی مصون ساز است

امام جمعه خرم‌دره گفت: شفاف سازی بودجه به ویژه بودجه شرکت‌های دولتی مصون ساز است و از طرفی مسؤولان محلی باید گزارش دقیق بودجه را به مردم ارائه نمایند.

شفاف سازی بودجه به ویژه بودجه شرکت‌های دولتی مصون ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت مردم به تقوا و تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و روز خانواده اسلامی، اظهار داشت: اصلی‌ترین راهکار تسهیل در ازدواج، تبیین و تعمیق فرهنگ ازدواج دینی و توجه به فلسفه ازدواج در ساختار و چارچوب دینی در جامعه دینی بوده و با توجه به ارتباط تنگاتنگ پدیده‌های اجتماعی با همدیگر، تعمیق سبک زندگی دینی در همه حوزه‌های زندگی اجتماعی است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سیستم اداری کشور، تاکید کرد: اصلاح ساختاری توسط دولت جدید لازم و ضروری است .

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: شفاف سازی بودجه به ویژه بودجه شرکت‌های دولتی مصون ساز است و از طرفی مسؤولان محلی باید گزارش دقیق بودجه را به مردم ارائه کنند.

خطیب نماز جمعه خرم‌دره افزود: شهرستان خرم‌دره به دلایل مختلف اجتماعی و سیاسی از محرومیت زیادی رنج می‌برد و انتظار این است که این شهرستان از اعتبارات محرومیت‌زدایی و ۳ درصد نفت بهره‌مند شود.

وی خاطر نشان کرد: وابستگی حراست‌ها به مدیران ادارات، زمینه ساز بسیاری از انحرافات اقتصادی و سیاسی شده و باید اصلاح شود.

امام جمعه خرم‌دره انتخابات ۲۸ خرداد را آزمون سرافرازی برای شورای نگهبان خواند و افزود: دشمنانی که از مشارکت ۴۸ درصدی ناراضی‌اند، همان‌ها هستند که اول انقلاب از رأی ۹۸ درصدی مردم به قانون اساسی در ۵۸ ناراضی بودند.

زاهدی پوربا اشاره به اینکه ایجاد تحول در همه عرصه‌های کشور توسط دولت سیزدهم مورد تاکید است، یادآور شد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تحوّل لازم است و راه ایجاد تحوّل عبارت از تشکیل یک دولت معتقد به‌تحوّل و معتقد به‌عنصر تحوّل‌آفرین است.

وی در ادامه با اشاره به نشست مجازی گروهک تروریستی منافقین اذعان داشت: برخی کشورها و سیاستمداران غربی در حالی از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کنند که این گروهک بیش از ۱۷ هزار نفر از هموطنان بی‌گناه ایرانی را به خاک و خون کشیده‌اند.

امام جمعه خرم‌دره افزود: حمایت مجدد آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از منافقین، صفحه‌ای دیگر از صفحات تاریک حقوق بشری این کشورهاست، چنانچه حمله بی‌امان نظامی و سایبری به حشد الشعبی به عنوان یکی از ارکان مهم و مردمی مبارزه با داعش، حقیقت شوم این کشورها را نمایان‌تر می‌سازد.

خطیب نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به اختلافات امارات و عربستان، اضافه کرد: ضعف در حاکمیت امارات و عربستان و افول اتحاد خیالی عربستان و امارات، بسیاری از معادلات منطقه‌ای به نفع جبهه مقاومت و علیه جبهه استکبار در حال شکل گیری است.

وی تصریح کرد: اختلافات برخی کشورهای عربی که مدت‌ها طمع نفوذ در حاشیه خلیج فارس داشته‌اند، شدت یافته و امروز دمل چرکین اختلاف سر باز کرده و با وجود نقش آفرینی برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا، رو به رشد است.

 انتهای پیام /73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول