اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سازمان بازرسی و وزارت صمت رصد خود بر بازار را بیشتر کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی برخی از کالا در روزهای پایانی عمر دولت گفت: ا توجه به شرایط حاکم بر بازار سازمان بازرسی و وزارت صمت باید به رصد قیمت‌ها پرداخته و نظارت خود را بیشتر کنند.

سازمان بازرسی و وزارت صمت رصد خود بر بازار را بیشتر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خلیل بهروزی فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تأمین مسکن برای جوانان به یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی تبدیل‌شده است، اظهار کرد: با پیگیری مجلس و کمیسیون برنامه‌وبودجه ۳۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در خصوص اعطا تسهیلات مسکن برای جوانان در نظر گرفته‌شده است.

وی یکی دیگر از دغدغه جوانان‌ برای ازدواج را مشکل بیکاری دانست و افزود: بخش خصوصی و همچنین حمایت از آن نقش مهمی در ایجاد اشتغال در کشور داشته و در همین راستا در لایحه بودجه سال جاری اعتبار خوبی در نظر گرفته‌شده است.

عضو کمیسیون رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مؤثر مدارس در ایجاد اشتغال در جامعه گفت: آموزش‌وپرورش متولی آموزش و مهارت‌آموزی به دانش آموزان است ولی متأسفانه در شرایط فعلی نظام آموزشی کشور تناسبی با فضای کسب‌وکار ندارد که بسیار تأسف‌برانگیز است.

بهروزی فر با تأکید بر ظرفیت ایجاد اشتغال در گیلان بیان کرد: گیلان یکی از بیکارترین استان‌های کشور است درحالی‌که این استان در حوزه کشاورزی و گردشگری دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده و با توجه به در نظر گرفتن اعتبار خوب در حوزه اشتغال مسؤولان استانی باید به آن توجه کنند.

وی با انتقاد از گرانی برخی از کالا در روزهای پایانی عمر دولت تصریح کرد: مجلس در طی این مدت به‌ویژه در لایحه بودجه بسیار تلاش کرد تا با بهره‌مند شدن از تبصره‌ها تا حدی قیمت‌ها کنترل و بازار را به تعادل برساند لذا با توجه به شرایط حاکم بر بازار سازمان بازرسی و وزارت صمت باید به رصد قیمت‌ها پرداخته و نظارت خود را بیشتر کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول