اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کنارگذر شمالی شهرکرد افتتاح شد

کنارگذر شمالی شهرکرد، قسمت سفیددشت به فرادنبه در بزرگراه شهرکرد به بروجن و قسمتی از محور بروجن به لردگان افتتاح شد.

کنارگذر شمالی شهرکرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز کنارگذر شمالی شهرکرد، قسمت سفیددشت به فرادنبه در بزرگراه شهرکرد به بروجن و قسمتی از محور بروجن به لردگان با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

این طرح این محور از میدان قمربنی‌هاشم (ع) در ورودی شرقی شهرکرد آغاز و تا چهارخطه شهرکرد- سامان به طول 16 کیلومتر ادامه پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است کلنگ‌زنی این طرح در 31 مردادماه 1398 با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور در شهرکرد صورت گرفت( اینجا بخوانید)

حسین‌علی مقصودی در آئین افتتاح از این پروژه گفت: محور بروجن به لردگان به طول ۱۶ کیلومتر و  بهره‌برداری از باند دوم محور شهرکرد به بروجن در محدوده سفیددشت به فرادنبه به طول ۱۲ کیلومتر تاثیر مهمی در افزایش بزرگراه‌های استان دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا پایان دولت دهم ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده بود که این میزان تا پایان دولت دوازدهم به ۲۹۶ کیلومتر افزایش یافته است.

مجید نظری معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: با افتتاح سه طرح راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری مجموع طول بزرگراه‌های استان به ۲۹۳ کیلومتر و مجموع راه‌های اصلی به ۲۵۳ کیلومتر افزایش پیدا کرد، برای اجرای این سه طرح راه‌سازی مجموعا ۴۰۶  میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول