اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| کسب دومین قهرمانی پیاپی در آسیا توسط ورزشکار هرمزگانی

تیم والیبال ساحلی ایران الف در بازی فینال چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرد.

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| کسب دومین قهرمانی پیاپی در آسیا توسط ورزشکار هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم والیبال ساحلی  ایران الف  در بازی فینال چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرد. 

در بازی فینال چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا تیم ایران الف، با پیروزی دو بر یک  مقابل تایلند یک به عنوان قهرمانی دست یافت. 

تیم والیبال ساحلی  ایران الف با ترکیب ابوالحسن خاکی‌زاده ملی پوش هرمزگانی و سینا شوکتی از گیلان  در بازی فینال در یک بازی جذاب و دیدنی دو بر یک تیم تایلند یک را شکست دادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند. 

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در این دیدار ست اول را واگذار کردند اما در ست دوم و سوم به برتری دست یافتند تا عنوان قهرمانی را به خودشان اختصاص دهند.

تیم ایران الف با ترکیب ابوالحسن خاکی‌زاده و سینا شوکتی قبلا سهمیه مسابقات جهانی را هم کسب کرده‌اند. کامران ذوقی به عنوان سرپرست و آرش رامسری به عنوان سرمربی، تیم‌های زیر ۲۱ سال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

پیش از این ابوالحسن خاکی زاده در رده سنی زیر ۱۹ سال هم موفق شده بود بدون شکست قهرمان آسیا شود.

به گزارش فارس، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان و زنان زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار شد.

انتهای پیام/88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول