اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیم‌نت‌ها صفر است

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق بررسی‌ها، بیشترین میزان رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گیم‌نت‌ها است، به طوری که رعایت پروتکل‌ها در این گروه اکنون صفر است.

میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیم‌نت‌ها صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محمد باباخانی با بیان اینکه ۸۴ درصد از تالارها، آموزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و گیم‌نت‌ها در مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: طبق این بررسی‌ها، بیشترین میزان رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گیم‌نت‌ها است، به طوری که رعایت پروتکل‌ها در این گروه اکنون صفر است.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: آخرین بررسی‌ها نشان داد که به‌طور میانگین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مراکز گردشگری و اقامتی، مراکز خدماتی، اصناف، اماکن زیارتی و مساجد، مطب‌ها، داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها حدود ۶۵ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: از بین هزار و ۴۷۵ واحدی که هفته گذشته در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید شد، ۲۹ واحد به مراکز قضایی معرفی شده و پنج واحد نیز پلمب شدند.   

باباخانی گفت: هم اکنون تمام فعالیت‌های مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ در شهرهای قرمز ممنوع است و تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: بر این اساس فعالیت پاساژها و مجتمع‌های تجاری سرپوشیده در شهرهای قرمز ممنوع است و با افراد متخلف در این خصوص طبق قانون برخورد می‌شود.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی،  موضوع را به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع دهند تا بلافاصله از سوی کارشناسان سلامت محیط مورد پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول