اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مهار حریق ارتفاعات جنگلی مهکویه شهرستان فیروزآباد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: آتش سوزی ارتفاعات جنگلی منطقه مهکویه و نیز جنگل‌های ارتفاعات روستای بیروکان مشهور به کوه سرخ بخش میمند شهرستان فیروز آباد با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردم محلی و طبیعت دوست مهار شد.

مهار حریق ارتفاعات جنگلی مهکویه شهرستان فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسن صمدنژاد گفت: این آتش سوزی حوالی ساعت ١١ صبح شروع و در ساعت ۲۳ دیشب اطفا گردید.

وی اظهار داشت: پس از گزارشات دریافت شده بلافاصله نیروهای منابع طبیعی به این مناطق اعزام و در نهایت با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی، آتش سوزی مهار و تحت کنترل قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس با حضور در عملیات مهار این حریق گفت: با جایگزین شدن نیروهای جدید، عملیات پایش و رصد منطقه حریق از ساعت ۳ بامداد تا ظهر امروز در منطقه انجام گرفت.

وی افزود: در حال حاضر نیز تعدادی از نیروهای اطفاء حریق به منظور اطمینان از خاموش شدن کامل آتش و نیز جلوگیری از شعله ور شدن مجدد حریق در منطقه حضور دارند. 

صمدنژاد با اشاره به حضور تاثیرگذار نیروهای هنگ امداد طبیعت اداره کل و شهرستان های فیروزآباد،کوار، شیراز، سروستان، فراشبند، نیروهای محیط زیست فیروزآباد، بخشدار میمند، هلال احمر، پایگاه اورژانس در این عملیات از مردم طبیعت دوست  شیراز، فیروزآباد و روستاهای همجوار جهت همکاری خوب آنان در مهار سریع این حریق قدردانی کرد.

لازم به ذکر است علت وقوع این حریق هنوز مشخص نشده و به محض اعلام نظر فنی کارشناسان منابع طبیعی اعلام می گردد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول