اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سخنان اخیر روحانی تعجب‌آور بود/ مصوبات مجلس بود که آمریکا را پای میز مذاکره کشاند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون اقدام راهبردی دست تیم مذاکره‌کننده ایرانی را پر کرد و شما دیدید که آمریکا به‌پای میز مذاکره برگشت و درواقع این قانون اقدام راهبردی بود که آمریکا را پای میز مذاکره کشاند.

سخنان اخیر روحانی تعجب‌آور بود/ مصوبات مجلس بود که آمریکا را پای میز مذاکره کشاند

رحمت‌الله فیروزی پور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نطنز در خصوص سخنان امروز رئیس‌جمهور و مقصر جلوه دادن مجلس در رفع تحریم‌ها ،اظهار کرد: با شنیدن این سخنان متعجب شدیم و انتظار نداشتیم که ریاست‌جمهور در روزهای پایانی عمر دولت این‌گونه سخن بگوید.

 نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتفاقاً مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون اقدام راهبردی دست تیم مذاکره‌کننده ایرانی را پر کرد و شما دیدید که آمریکا به‌پای میز مذاکره برگشت و درواقع این قانون اقدام راهبردی بود که آمریکا را پای میز مذاکره کشاند.

 وی افزود: یکی از اهداف همه نمایندگان مجلس یازدهم توجه به معیشت مردم است و در این راه نمایندگان از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

فیروزی پور خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که نباید همه مشکلات را به برجام گره بزنیم، دنیا فقط کشورهای غربی نیستند و باید در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تجدیدنظر اساسی صورت بگیرد و طبق اظهارات رئیس‌جمهور منتخب قطعاً این اتفاق خوب خواهد افتاد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده ایرانی اگر فرمان نه ماده‌ای رهبری معظم انقلاب را در بحث برجام رعایت می‌کرد، قطع یقین نتیجهٔ بهتری از برجام می‌گرفتیم.

 وی اذعان کرد: مجلس یازدهم به مردم این اطمینان خاطر را می‌دهد که همه‌وقت و فرصتش را برای اعتلای نظام و رفع مشکلات مردم بکار خواهد بست.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول