اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آتش‌ گرفتن یدک‌کش عراقی در آب‌های خلیج فارس و جان باختن تمام خدمه آن

منابع عراقی گزارش دادند که یک یدک‌کش دریایی این کشور در آب‌های خلیج فارس آتش‌ گرفته و تمام خدمه آن جان خود را از دست داده‌اند.

آتش‌ گرفتن یدک‌کش عراقی در آب‌های خلیج فارس و جان باختن تمام خدمه آن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع عراقی، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که یک کشتی این کشور در آب‌های خلیج فارس آتش‌ گرفته است.

پایگاه خبری «موازین نیوز» با انتشار این گزارش، نوشت که برخی منابع،  درباره آتش گرفتن یک کشتی عراقی حامل نفت اخباری منتشر کرده‌اند و خبر داده‌اند که تمام نُه خدمه این کشتی جان خود را در این آتش‌سوزی از دست داده‌اند.

با این حال، این پایگاه خبری در ادامه گزارش خود نوشت که هنوز علت این آتش‌سوزی مشخص نشده و دولت عراق نیز بیانیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است.

ساعاتی پس از انتشار این گزارش، خبرگزاری عراقی «ناس نیوز» خبر داد که شرکت نفت‌کش‌های عراق وابسته به وزارت نفت این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که آتش‌سوزی در یک یدک‌کش در خارج از محدوده آب‌های منطقه‌ای عراق به وقوع پیوسته و این کشتی متعلق به بخش خصوصی است.

در ادامه این بیانیه آمده است که این کشتی هیچ ارتباطی با فعالیت‌های نفتی دولت یا شرکت نفت‌کش‌‌های عراق ندارد.

به رغم آنکه در این بیانیه مذکور اشاره‌ای به شمار تلفات نشده، کانال تلگرامی «صابرین نیوز» شمار قربانیان را پنج نفر عنوان کرد وگزارش داد که چهار تن از این افراد تبعه عراق و نفر پنجم شهروند بنگلادش بوده است.

صابرین نیوز همچنین اضافه کرد که این کشتی در آب‌های بین‌المللی در مجاورت سواحل دبی غرق شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که عراق شامگاه دوشنبه هفته جاری نیز شاهد یک آتش‌سوزی بزرگ در بیمارستان «الحسین (ع)» استان ذی قار بود؛ حادثه‌ای که در پی آن، ده‌ها شهروند عراقی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول