اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شبکه سازی قرآنی موجب گسترش مفاهیم معنوی در جامعه می شود

نماینده ولی فقیه هرمزگان در آیین تجلیل از مدیران برتر موسسات قرآن و عترت و فعالان قرآنی استان گفت:قرآن یک منظومه بزرگ و به هم پیوسته است و فقط از طریق شبکه سازی منسجم می توان آنرا در همه بخش های جامعه بسط و گسترش داد.

شبکه سازی قرآنی موجب گسترش مفاهیم معنوی در جامعه می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ضمن تاکید بر ایجاد رویه ای واحد در  فعالیت های قرانی افزود: زمانی به یک اتحاد و انسجام در فعالیت های قرآنی می رسیم که همه دستگاه ها و نهاد های مرتبط در یک شبکه هماهنگ قرار گیرند.

وی بیان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها در گسترش فرهنگ قرآنی سهیم‌اند اما بصورت جزیره‌ای عمل می‌کنند و فعالیت‌ها به هم افزایی نمی رسد و سهم و شرح وظایف هر بخش مشخص نیست.

امام جمعه بندعباس ضمن گله مندی از صنایع در استان اظهار داشت:صنایع هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود چندان خوب عمل نکرده اند و لازم است از طریق شورای فرهنگ عمومی پیگیری و مطالبه شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تقدیر و تشکر از فعالیت ها و حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر برگزاری نشست مشترک با موسسات و فعالان قرانی  برای بررسی مشکلات این حوزه تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، فعالیت های قرانی را مهمترین بخش از برنامه های فرهنگی استان دانست و گفت:هم اکنون 32 موسسه قرانی فعال در استان مشغول خدمات دهی هستند که بیش از چهار هزار حافظ قران در این موسسات آموزش دیده اند و در مجموع بیش از هشت هزار نفر در این حوزه مشغول فعالیت هستند.

رضا کمالی زرکانی افزود: تا کنون سه میلیارد و 395 میلیون ریال اعتبار صرف حمایت از برنامه های موسسات قرآنی از جمله جشن های رمضان،مسابقات قران کریم،هفته های قرآن و عترت،آزمون قرآنی،دهه کرامت،فجر فاطمی و ... شده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از مدیران برتر موسسات قرآنی هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول