اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وضعیت جوی نا پایدار در استان بوشهر/ احتمال بارش باران وجود دارد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع ناپایداری جوی در استان از امروز تا اواسط هفته آینده خبر داد و گفت: در این مدت بارش باران دور از انتظار نیست.

وضعیت جوی نا پایدار در استان بوشهر/ احتمال بارش باران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرج الله شکوهی پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وزش جریانات جنوبی طی امروز تا اواسط هفته آینده در استان بوشهر است.

مدیرکل هواشناسی بوشهر اضافه کرد: از روز جمعه به تدریج ناپایداری‌های جوی از سمت جنوب استان وارد خواهد شد و ناپایداری‌های جوی متأثر از سیستم‌های فصلی به وقوع خواهد پیوست.

وی بیان کرد: با توجه به این وضعیت وقوع رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش تند باد در نیمه جنوبی استان و در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

شکوهی پور خاطرنشان کرد: این شرایط تا اواسط هفته آینده نیز در بخش‌هایی از استان بخصوص نیمه جنوبی استان و ارتفاعات، در برخی ساعات ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی بوشهر ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول