اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رویارویی فردوس قم با شهروند ساری در آغاز لیگ برتر فوتسال

تیم فردوس نماینده فوتسال قم در نخستین هفته از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهروند ساری به میدان خواهد رفت.

رویارویی فردوس قم با شهروند ساری در آغاز لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پرونده فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز چهاردهم مرداد ماه گشوده می‌شود و نماینده فوتسال قم با نام کادر فنی و بازیکنان جدید خود در نخستین گام که یک دیدار خانگی محسوب می‌شود رودرروی نماینده مازندران در لیگ برتر یعنی شهروند ساری قرار می‌گیرد.

پس از تجربه نام‌های متفاوت برای نماینده فوتسال قم در ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال ایران از فراز، ارم‌‌کیش و کیش‌ایر گرفته تا صبای قم، ماهان‌تندیس، آتلیه‌طهران، یاسین‌پیشرو و سوهان محمد، حالا نوبت به فردوس رسیده که برای دومین سال متوالی نام و برند فوتسال قم در بالاترین سطح رقابتی فوتسال ایران لقب بگیرد.

در شرایطی که فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران، هدایت نماینده فوتسال قم بر عهده حسین صبوری بود و سیدوحید غیاثی در این تیم به عنوان مربی فعالیت می‌کد، اما تغییرات بنیادین در این تیم سبب شده علی زندی‌پور مسوولیت سرمربیگری این باشگاه را بپذیرد و تیم کاملا نسبت به لیگ قبل متحول شود.

فردوس قم نسبت به فصل گذشته در ترکیب نفرات خود تغییراتی می‌بیند به طوری که چند بازیکن از این تیم جدا شده و چند چهره جدید حتی خارج از قم به این تیم ملحق شده‌اند، در هر صورت تیم فردوس با شکلی جدید وارد لیگ 1400 فوتسال باشگاه‌های برتر ایران می‌شود و نخستین دیدار خود را روز 14 مرداد ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم فوتسال شهروند ساری برگزار خواهد کرد.

حریف تیم فردوس قم در نخستین گام، تیمی است که فصل گذشته در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نمایش موفقی نداشت و در آخرین مرحله لیگ برتر از سقوط به دسته پائین‌تر بازماند، تیمی که در آخرین بازی مرحله گروهی فصل قبل نیز هفت گل در خانه خود از تیم فردوس قم خورد تا فردوس با رتبه چهارم مرحله مقدماتی به کار خود در لیگ 1399 پایان دهد.

برنامه هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال (14 مرداد)

فردوس قم - شهروند ساری

فولاد زرند ایرانیان – فرش‌آراء مشهد

مس سونگون - زندی بتن کلاردشت

کراپ الوند – مقاومت البرز

حفاری خوزستان – سن‌ایچ ساوه

گیتی‌پسند اصفهان - اهورا بهبهان

راگا شهرری - منصوری قرچک

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول