اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اسکله شناور مسافری در گناوه و دیلم افتتاح خواهد شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افتتاح اسکله شناور مسافری در گناوه و دیلم خبر داد.

اسکله شناور مسافری در گناوه و دیلم افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسکله شناور مسافری در بندر گناوه ۱۵ مرداد و شناور مسافری بندر دیلم تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که مدت زمان اجرای شناور مسافری در بندرهای گناوه و دیلم پنج ماه و مبلغ اولیه این پیمان نیز ۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح‌ها شامل ساخت و نصب اسکله شناور، ساخت پل دسترسی و متعلقات، تسطیح اراضی، استحصال زمین و اجرای سازه حفاظتی است.

وی افزود: طرح ساختمان گارد و سردر اداره بندر گناوه نیز با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود که تاکنون ۶۰ درصد اعتبار آن جذب شده و پیشرفت آن هم ۷۱ درصد گزارش شده است.

این مقام مسؤول توضیح داد: این طرح شامل احداث ساختمان به مساحت ۸۰۰ مترمربع در دو طبقه، تکمیل ساختمان ورودی، محوطه سازی اطراف ساختمان گارد با مساحت حدود پنج‌ هزار و ۴۰۰ متربع است.

ارجمندزاده گفت: طرح تعمیر اساسی منجر به pm ابنیه برادر گناوه دیلم و داور ساحلی نیز از مرداد سال گذشته با ۵۱ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و قرار شده ظرف ۱۸ ماه به پایان برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: این طرح شامل تعمیرات اساسی اداره، برج کنترل و پایانه مسافربری بندر گناوه، تعمیر اساسی نهایی برج کنترل و احداث آسانسور بندر دیلم و همچنین تعمیر اساسی نهایی برج کنترل و احداث آسانسور بندر لاور ساحلی است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین طرح در بنادر شمالی استان بوشهر طرح جامع است که اجرای آن فعالیت ناوگان تجاری منطقه را توسعه می‌دهد و به اشتغال و رونق اقتصادی این بنادر منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول