اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تصویب احداث مسکن کارگری در اطراف شهرک های صنعتی

استاندار قم از تصویب احداث شهرک های مسکونی کارگران در اطراف شهرک های صنعتی استان خبر داد.

تصویب احداث مسکن کارگری در اطراف شهرک های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در حاشیه نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: کمیته های فرعی این شورا بحث های متعددی را در طول هفته پیگیری می کنند تا جمع بندی این بحث ها برای تصویب نهایی به جلسات شورا ارائه شود.

وی افزود: خوشبختانه پیگیری های امروز در نشست شورا بیانگر اجرایی شدن بسیاری از مصوبات قبلی این شورا در جلسات هفته های گذشته بود.

استاندار قم درباره مصوبات امروز شورا نیز اظهار کرد: یکی از بحث های جلسه امروز شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت درباره واگذاری و اجاره به شرط تملیک نمایشگاه دائمی فرش استان بود که به تصویب رسید.

وی افزود: درخواست تمدید قرارداد این نمایشگاه در جلسه امروز نهایی و البته اداره کل راه و شهرسازی استان نیز موظف شد تا رعایت لازم را درباره فریز کردن بخشی از زمین این نمایشگاه داشته باشد.

استاندار قم مصوبه دیگر جلسه امروز شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت را مربوط به احداث شهرک های مسکونی برای کارگران شهرک های صنعتی استان دانست و گفت: این شهرک ها بر اساس یک برنامه زمان بندی شده و در نزدیک ترین فاصله به شهرک های صنعتی استان با هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این باره اعضای کارگروه های شورا مکلف شدند جمع بندی نهایی این موضوع را تا پانزدهم مرداد ماه به جلسه شورا ارائه کنند.

استاندار قم ادمه داد: در جلسه امروز همچنین نحوه مدیریت مصرف برق در واحدهای صنعتی مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد تا این موضوع در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیری شود.

سرمست افزود: بر این اساس صرفه جویی مصرف برق بر اساس برنامه زمان بندی و سهمیه ای با اولویت صنایعی که می توانند سایر بخش های را تحت تأثیر خود قرار دهند در دستور خواهد بود تا شاهد  کمترین خاموشی ها در بخش خانگی و تجاری و البته کمترین آسیب ها در بخش صنعت باشیم.

انتهای پیام/78027

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول