اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهابادی: شاهین بوشهر فراتر از انتظارات بود/ کمیته اخلاق باید خیلی از مسائل را رصد کند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بضاعت شاهین برای میانه جدول بود اما با تلاش بازیکنان یک پله از سطح انتظارات بالاتر رفتیم.

مهابادی: شاهین بوشهر فراتر از انتظارات بود/ کمیته اخلاق باید خیلی از مسائل را رصد کند

داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست شب گذشته تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: قبل از بازی به بازیکنان تیم گفته بودم تیمی برنده است که اشتباهات کمتری داشته باشد. دیروز روز بچه‌های ما نبود و اشتباهات فردی منجر به باز شدن دروازه تیممان شد. تیم حریف از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کرد و به برد رسید.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد شانس صعود به لیگ برتر که با شکست  شب گذشته تیمش از دست رفت، عنوان کرد: در شرایطی می‌توانستیم به صعود امیدوار باشیم که هوادار و بادران امتیاز از دست می دادند اما این دو تیم بازی خودشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند. ما در نیم‌فصل دوم نهایت تلاشمان را به کار گرفتیم و توانستیم خودمان را به کورس مدعیان برسانیم. به نوعی شاهین بوشهر فراتر از انتظارات کار کرد اما به هرحال این اتفاق نیفتاد و ان‌شاالله در فصل بعد تیم با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شود.

مهابادی در مورد اینکه تیم شاهین با حضور او روی نیمکت خودش را به جمع مدعیان رساند و شانس صعود به دست آورد، گفت: واقعا هرچه در توانمان بود را به کار گرفتیم. کل اعضای تیم تلاش کردند تا جایگاه خوبی به دست بیاوریم. ضمن اینکه باید از زحمات فراز کمالوند و همکارانش در نیم فصل تشکر کنم. هدفگذاری شاهین با توجه به شرایطی که داشت و صحبت‌هایی که من با مسئولان باشگاه و شهرداری داشتم، ماندن در لیگ آزادگان بود. تیم کارش را در ابتدای فصل دیر شروع کرد. من هم در نیم‌فصل دوم اضافه شدم و زمان زیادی برای ترمیم تیم نداشتیم. بضاعت شاهین برای میانه جدول بود اما با تلاش بازیکنان یک پله از سطح انتظارات بالاتر رفتیم و شانس صعود هم پیدا کردیم که به هرحال قسمت نبود.

وی در مورد ادامه همکاری با شاهین برای فصل آینده گفت: قرارداد من تا پایان این فصل است. هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام و تصمیمی نگرفته‌ام. از مجموعه شاهین و مسئولان شهرداری و بوشهر تشکر می‌کنم. ارتباط خوبی با هم داریم. باید پس از پایان مسابقات صحبت کنیم و ببینیم شرایط چگونه خواهد بود و چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر دارد، عنوان کرد: امسال و تا همین دو هفته پیش، 9-8 تیم شانس صعود داشتند. این اتفاق برای اولین بار بود که در لیگ یک رخ می‌داد و بازی‌ها بسیار فشرده و نزدیک بودند. الان سه تیم شانس صعود دارند و حتما استحقاق این را داشته‌اند اما بر اساس جدول بازی‌ها فکر می‌کنم شانس فجرسپاسی و هوادار برای رسیدن به لیگ برتر بیشتر است.

وی افزود: بازی‌های امسال لیگ آزادگان در نیم‌فصل دوم کیفیت بیشتری داشت. مسئولان برگزاری مسابقات زحمات زیادی کشیدند و باید به آن‌ها خسته نباشید گفت. چینش داوری‌ها هم نسبت به قبل بهتر بود.

مهابادی در خصوص بحث تبانی و شرط‌بندی که در هفته‌های پایانی داغ شد، اظهار داشت: ممکن است یک بازیکن اشتباهی در زمین مرتکب شود اما بر اساس شنیده‌ها و گفته‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. در تیم خودمان شاهد چنین مسائلی نبودم و تیم‌های دیگر را نمی‌دانم. ما هم شنیده‌ایم که تماس‌هایی با برخی بازیکنان گرفته می‌شود. کمیته اخلاق باید این مسائل را رصد کند و به کمک مجوزهای قضائی آن را کنترل کند.

وی تصریح کرد: اگر موردی ثابت شد باید با متخلفان به صورت جدی و محکم برخورد شود. به عنوان مثال در کره جنوبی مادام‌العمر محروم کردند. در کشور ما هم با افرادی که تخلف می‌کنند یا در اطراف تیم‌ها می‌چرخند باید طوری برخورد شود که دیگر در فوتبال نباشند. البته کنترل این مساله کار خیلی سختی است.

سرمربی شاهین در مورد سقوط چوکا به لیگ دو و ناراحتی شدید فرشاد پیوس گفت: او از اسطوره‌های فوتبال ما و از نظر اخلاقی فوق‌العاده است. وقتی اشک‌های او را دیدم و صحبت‌هایش را شنیدم، خیلی ناراحت شدم. پیوس امسال هم خیلی خوب کار کرد و با این اتفاق چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌شود. چوکا هم تیم منظم و خوبی بود اما تقدیر فوتبال همین است. امیدوارم فصل آینده به لیگ یک برگردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول