اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عزت اللهی: شرطبندی و تبانی را نمی توان اثبات کرد/در بازی بعدی با همه شرافتمان بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تمام مربیان به این باور رسیده‌اند که مسائلی در اکثر تیم‌ها وجود دارد اما چون سندی نیست نمی‌توان آن را اثبات کرد.

عزت اللهی: شرطبندی و تبانی را نمی توان اثبات کرد/در بازی بعدی با همه شرافتمان بازی می کنیم

نادر عزت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 6 بر صفر شب گذشته شهرداری آستارا مقابل گل ریحان البرز اظهار داشت: بازیکنان ما برای این مسابقه انگیزه مضاعفی داشتند. آنها در زمین زحمت کشیدند و برد خوبی به دست آوردند. با این برد بقای ما در لیگ آزادگان قطعی شد. ان‌شا‌الله برای فصل آینده شرایط خوبی فراهم شود تا تیم دغدغه سقوط نداشته باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری آستارا در نیم فصل اول قهرمان لیگ یک شد و توقعات از این تیم بالا رفت اما برای نیم فصل دوم مشکلاتی که در بحث مدیریتی و مالی وجود داشت، باعث شد جایگاه تیم در جدول دچارتنزل شود. مربیان قبل از من هم زحمت کشیدند اما به هر حال شرایط طوری پیش رفت که من در کنار تیم قرار گرفتم و خدا را شکر توانستیم بقای تیم را تضمین کنیم. تجربه خوبی به عنوان اولین حضور در لیگ دسته اول بود. امیدوارم برای فصل جدید تیم شرایط خیلی بهتری داشته باشد.

سرمربی شهرداری آستارا در مورد ادامه همکاری با این تیم گفت: قرارداد من تا پایان بازی‌های این فصل است اما در مورد ادامه همکاری باید در جلسه‌ای با مسئولان شهر و باشگاه صحبت کنیم. به عنوان یک گیلانی افتخار می‌کنم که بتوانم به شهر و استانم کمک کنم. خدا را شکر تیم توانست در لیگ دسته اول بماند اما برای ادامه کار باید شرایط لازم فراهم شود.

عزت‌اللهی در مورد بحث تبانی و شرط‌بندی در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول اظهار داشت: فقط من نمی‌گویم، تمام مربیان به این باور رسیده‌اند که این مسائل در اکثر تیم‌ها وجود دارد اما چون سندی نیست نمی‌توان آن را اثبات کرد. خوشبختانه در اطراف تیم ما این مسائل وجود نداشته اما در کل مسئولان برگزاری مسابقات باید ورود کنند، نظارت دقیق داشته باشند و مسائل موشکافی شود.

وی در خصوص بازی هفته بعد شهرداری آستارا مقابل هوادار که نتیجه تأثیر زیادی روی صعود شاگردان رضا عنایتی خواهد داشت، عنوان کرد: در بازی بعدی سعی می‌کنیم آنچه که در شرافت ما وجود دارد را به نمایش بگذاریم. هوادار برای صعود به لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد اما قطعا نباید خیالش از بابت برد راحت باشد. سعی می‌کنیم هرچه در توان داریم به کار بگیریم تا از آبرو و اعتبار تیم، شهر و استانمان دفاع کنیم.

سرمربی شهرداری آستارا در مورد سقوط چوکا به لیگ دسته دوم اظهار داشت: خیلی ناراحت هستم، چوکا تیم استان من است. به خاطر جابجایی مربیان تمرکز این تیم به هم ریخت و نتوانست خوب نتیجه بگیرد. برای چوکا و فرشاد پیوس خیلی ناراحتم. از نظر شخصیتی و مربیگری زبانزد تمام اهالی فوتبال است. او خیلی زحمت کشید تا تیم در لیگ دسته اول بماند. خودش این تیم را به لیگ یک آورد اما شرایط طوری پیش رفت که در ابتدای فصل منجر به جدایی او شد. با این حال دوباره به این تیم برگشت و کار سختی را بر عهده گرفت. امیدوارم چوکا در فصل بعد شرایط خیلی بهتری داشته باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت سعید عزت‌اللهی و اینکه پیشنهادات جدیدی از اروپا دارد، عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارد. سه چهار روز پیش به دانمارک برگشت. الان در تمرینات وایله بلد کلاب حضور دارد و منتظر است مسابقات شروع شود. پیشنهاداتی برای او آمده اما با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد و مدیریت باشگاه در مورد او تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول