اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان: تا زمانی که شرایط مالی اجازه دهد تیم داری خواهم کرد

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: به معنای واقعی یک باشگاه بودیم،در عمل ثابت کردیم با برنامه ریزی میشود ساختار مناسبی داشت.

مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان: تا زمانی که شرایط مالی اجازه دهد تیم داری خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضایی مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان پس از پایان رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور و عدم صعود به لیگ برتر به دلیل تفاضل گل کمتر در گفتگویی رسانه ای اظهار داشت: به معنای واقعی یک باشگاه بودیم،در عمل ثابت کردیم با برنامه ریزی میشود ساختار مناسبی داشت.

وی ادامه داد: تلاش بازیکنان و کادرفنی آیندگان برای حضور در لیگ برتر ستودنی بود که باید قدردان این مجموعه باشیم و از تک تک نفرات باشگاه تشکر کنم.

رضایی افزود: در باشگاه آیندگان هرمزگان مسئولیت ها به خوبی تقسیم شده بود و یکی از عوامل موفقیت این مجموعه تا مرحله نهایی لیگ یک، همراهی و همدلی تمامی افراد برای یک هدف بود.

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان اضافه کرد: با تفاضل گل به لیگ برتر صعود نکردیم اما تجربه گرانبهای از این مسابقات کسب کردیم که در فصل آتی بدنبال اتفاقات بزرگ برای فوتسال هرمزگان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: چه کسانی که همراه ما بودند و چه کسانی که دوست داشتن با ما باشند و به دلایلی نتوانستند در این مجموعه همکاری کنند تشکر و قدردانی میکنم و از تمام ظرفیت های فوتسال هرمزگان برای حضور در این مجموعه در آینده استفاده خواهیم کرد.

رضایی در پایان نیز بیان داشت: هر چند منطق حکم میکند مسولین در کنار فرزندان فوتسالی خود باشند ولی شخصا از هیچ مسئولی انتظار نداشتم و گلایه مند نیستم و از تیمداری با جوانان بومی لذت بردم و تا زمانی که شرایط مالی اجازه دهد با عشق در این مجموعه تیمداری خواهم کرد و در غیر اینصورت به کلیه هواداران آیندگان این قول خواهم داد برای همیشه آیندگانی خواهم ماند.

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول