اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توزیع مخازن پسماند جزءویژه در ادارات قم

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: مخازن ذخیره‌سازی پسماند جزء‌ویژه به‌منظور تفکیک این نوع پسماند در ادارات توزیع می‌شود.

توزیع مخازن پسماند جزءویژه در ادارات قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اهمیت تفکیک زباله در مناطق و ادارات اظهار کرد: برخی از پسماندهای تولیدشده در خانه و محل کار جزو پسماند جزء‌ویژه بوده و شهروندان هیچ اطلاعی از خطرات احتمالی آن ندارند.

به گفته وی، بی‌اطلاعی برخی از شهروندان از خطرات پسماندهای جزءویژه سبب می‌شود این نوع زباله‌ها با پسماند عادی مخلوط شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: شهروندان نباید زباله‌های الکترونیکی، لامپ‌های کم‌مصرف و باطری‌ها را وارد پسماند تر کنند، زیرا زباله‌های الکترونیکی حاوی سطح بالایی از فلزات سنگین مانند جیوه، سرب، نیکل و کروم بوده که بسیار خطرناک هستند.

میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح توزیع مخازن جزءویژه در ادارات شهر گفت: افزایش میزان مشارکت شهروندان در تفکیک این نوع پسماند می‌تواند علاوه بر کاهش خطر این نوع پسماندها برای خانواده‌ها و کارگران خدمات شهری، زمینه را برای دفع مناسب این نوع پسماندها فراهم سازد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول