اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برتری پُرگل فجر سپاسی مقابل شاهین بوشهر/ فجر شهید سپاسی به لیگ برتر نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز امشب در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل میهمان بوشهری با سه گل به برتری رسید.

برتری پُرگل فجر سپاسی مقابل شاهین بوشهر/ فجر شهید سپاسی به لیگ برتر نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد که شاگردان علی اصغر کلانتری موفق شدند با نتیجه پرگل ۳ بر صفر، میهمان خود، تیم شاهین شهرداری بوشهر را از پیش رو بردارند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

در این دیدار که نماینده فارس برای صعود به لیگ برتر نیاز به برتری و کسب هر سه امتیاز بازی را داشت، شاگردان کلانتری با یک بازی حساب شده موفق شدند با گل های دانیال کردستانی، میلاد احمدی و هادی حبیبی نژاد در دقایق ۳۷ و ۴۹ و ۹۳ مقابل شاگردان داود مهابادی در تیم شاهین به یک پیروزی ارزشمند و پرگل دست یابند.

در دقایق پایانی این دیدار، وحید عزیزی دروازه بان تیم شاهین با خطا روی مهاجم تیم فجر از زمین مسابقه اخراج شد و این تیم ۱۰ نفره بازی را به پایان رساند. 

با این نتیجه تیم فجر ۵۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول رده بندی مسابقات باقی ماند و تیم های هوادار و بادران تهران نیز که رقیب اصلی نماینده فارس در راه صعود به لیگ برتر هستند، مقابل حریفان خود به برتری رسیدند تا هر سه تیم با ۵۷ امتیاز همچنان در تکاپوی صعود به لیگ برتر باشند.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته پایانی این مسابقات، می بایست در کرج به دیدار تیم انتهای جدولی گل ریحان البرز رود تا در صورت برتری، پس از ۸ سال غیبت، جواز حضور در لیگ برتر را از آن خود کند.

تیم فوتبال شهدای قشقایی با برتری مقابل میزبانش در لیگ آزادگان ماندنی شد

همچنین از هفته سی و سوم لیگ دسته یک کشور، تیم شهدای قشقایی دیگر نماینده شهر شیراز در تالش مقابل میزبانش تیم چوکا در حالیکه با یک گل عقب بود، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. 

با این نتیجه تیم قشقایی ۴۱ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول صعود کرد و در لیگ آزادگان باقی ماند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول