اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شناسایی و ساماندهی خانه‌های مسافر غیرمجاز ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر شناسایی و ساماندهی خانه‌های مسافر غیرمجاز و صدور مجوز برای آنها در چارچوب قوانین تاکید کرد.

شناسایی و ساماندهی خانه‌های مسافر غیرمجاز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدابراهیم زارعی ظهر امروز در جلسه کمیسیون امنیت گردشگری استان کردستان اظهار کرد: قوانین و مقررات اقامتگاه‌های گردشگری به طور کامل برای دارندگان خانه‌های مسافر تشریح و در صورت تخلف و عدم رعایت، با آنها برخورد شود. 

وی با تاکید بر شناسایی و ساماندهی خانه‌های مسافر غیرمجاز و صدور مجوز برای آنها در چارچوب قوانین، گفت: نباید اجازه دهیم که هتل‌های استان ورشکست شوند. 

زارعی افزود: ارائه هرگونه خدمات در حوزه گردشگری نیاز به مجوز دارد و دقت و نظارت بر استاندارد و بیمه خودرو و مسافر خودروهای جابجایی گردشگران و همچنین سلامت و هوشیاری رانندگان ضروری است.

وی با بیان اینکه باید زمینه فعالیت برای بخش خصوص فراهم باشد، عنوان کرد: دولت در این راستا جایگاه نظارتی دارد و باید به صورت کامل به رسالت خود عمل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در خصوص ورود مسافر از مرز باشماق و سیرانبند به استان هم گفت: این افراد مسافر یا گردشگر سلامت هستند یا گردشگران تفریحی و یا دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های استان که لازم است نظارت و کنترل دقیق روی آنها وجود داشته باشد. 

وی با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و پزشکی استان، خاطرنشان کرد: کردستان باید مانند همه جای دنیا از حضور مسافران منتفع شود. 

زارعی اضافه کرد: با توجه به ورود ویروس دلتا (کرونا) به اکثر استان‌های کشور نظارت بیشتر بر فعالیت تورها و اماکن اقامتی در استان ضروری است.

انتهای پیام/2330/71

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول