اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و رسانه‌های البرز تمدید شد

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز و مدیر اجرایی پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه ها از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و رسانه‌های البرز تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا عباس زاده، رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان البرز و مدیر اجرایی پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها، امروز در جمع اصحاب رسانه از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره  تا ۲۵  خرداد ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

رییس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان البرز بیان کرد: پیش از این مهلت ارسال آثار ۲۰ تیر ماه اعلام شده بود اما به دلیل همزمانی این ایام با موج پنجم  بیماری کرونا و قطعی برق با درخواست اهالی رسانه، مهلت ارسال آثار تمدید شد.

وی با تاکید بر این که تمدید مهلت فقط برای ارسال آثار است، ادامه داد: آثاری در جشنواره شرکت داده می شوند که در بازه زمانی تیر ماه ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ تولید شده باشند.

عباس زاده اظهار کرد: این جشنواره حول محورهای مقاله و یادداشت، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، طنز (مکتوب و کاریکاتور)، طراحی و صفحه آرایی با موضوعات توسعه فرهنگی و افزایش سواد رسانه ای استان البرز، شعار سال، تولید، پشتیبانی و مانع زادیی، چالش‌های و آسیب‌های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، بیکاری، فقر، فساد) برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: همچنین توسعه و ترویج ارزش‌های دینی، ایثار، مقاومت، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، نشاط اجتماعی، زنان و آموزش از راه دور، جوانی جمعیت و خانواده (سبک زندگی)، نقش رسانه‌ها در کنترل اپیدمی ویروس کرونا و محیط زیست و آب نیز از دیگر موضوعاتی هستند که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول