اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آموزش امداد به 27 هزار نفر از کارکنان وظیفه در فارس

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس از بهره‌مندی بیش از 27 هزار تن از کارکان وظیفه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی این استان از آموزش امداد و کمک‌های اولیه خبر داد.

آموزش امداد به  27 هزار نفر از کارکنان وظیفه در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، طیب طاهرزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: قرار گرفتن ایران بر روی کمربند زلزله و وقوع حوادث طبیعی، ضرورت آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه در جامعه را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه مساله پیشگیری یکی از راهبردهای بسیار مهم به شمار می رود، بیان کرد: زمانی که افراد اطلاعات مورد نیاز و نحوه برخورد در بروز حوادث را داشته باشند، به طور حتم در کاهش آسیب‌ها موثر خواهد بود.

طاهر زاده گفت: هلال احمر در تلاش برای گسترش آموزش های کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات است تا همه اقشار مختلف جامعه از آن بهره‌مند شوند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان فارس تاکید کرد: ارائه این آموزش‌ و بهره‌مندی افراد در مناطق شهری و روستایی در موجب حفظ سلامت افراد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش کمک های اولیه کارکنان وظیفه به منظور افزایش بهره وری از آنان و ارتقاء سطح مهارت و دانش آنان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات و استفاده از مدیریت هدفمند از ظرفیت نیروهای مسلح به عنوان دستگاه پاسخگو در حوادث در کمک به تحقق شعار جامعه آماده در برابر مخاطرات و تاب آور می باشد.

طاهرزاده در ادامه گفت: در یک سال اخیر 27 هزار و 500 نیروی وظیفه در مرکز آموزشی شهید قنبر ترابی (نزاجا) کازرون، مرکز آموزشی شهید دستغیب نیروی انتظامی جهرم، مرکز آموزشی حضرت ولی عصر(عج) نیروی زمینی سپاه آباده و پادگان احمدبن موسی-شیراز از آموزش های امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر استان فارس بهره مند شده اند.

وی افزود: برای تمام فراگیران و شرکت کنندگان که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون امداد و کمک های اولیه شده اند گواهی نامه معتبر صادر خواهد شد.

گفتنی است ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از جمعیت هلال احمر استان فارس به منظور ارائه آموزشهای کاربردی امداد و کمک های اولیه به کارکنان و سربازان وظیفه تقدیر نمودند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول