اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

واگذاری 138 واحد مسکونی مددجویان ایلامی در هفته بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از واگذاری ۱۳۸ واحد مسکونی مددجویان در طول هفته بهزیستی خبر داد و گفت: همچنین در طول این هفته در مجموع 287 طرح اشتغالزایی مددجویان افتتاح می‌شوند.

واگذاری 138 واحد مسکونی مددجویان ایلامی در هفته بهزیستی

زهرا همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ویژه برنامه‌های مختلفی برای هفته بهزیستی پیش بینی شده که از ۲۲ تا ۲۸ تیرماه در مناطق مختلف استان اجرا خواهند شد.

وی افزود: برنامه‌ها شامل غبارروبی مزار شهدا، رایگان شدن خدمات توانبخشی و مشاوره برای عموم در طول هفته بهزیستی، دیدار با مسوولان استان، حضور در برنامه‌های صدا و سیما، نشست خبری، تور رسانه‌ای، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، تقدیر از مددجویان موفق و زنان سرپرست خانوار، تقدیر از افراد خیر، افتتاح طرح‌های اشتغال و مانور اورژانس اجتماعی خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از واگذاری ۱۳۸ واحد مسکونی مددجویان در طول این هفته خبر داد و گفت: همچنین دو مرکز مشاوره، گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار، طرح کاهش آسیب بهبود یافتگان و مرکز غربالگری معتادان متجاهر نیز در طول هفته بهزیستی افتتاح و راه اندازی خواهند شد.

وی ادامه داد: در طول هفته بهزیستی امسال در مجموع ۲۸۷ طرح اشتغالزایی مددجویان در شهرستان‌های ایلام، چرداول، دره‌شهر، مهران، بدره و دهلران افتتاح خواهد شد.

همتی گفت: برنامه‌های هفته بهزیستی امسال با شعار بهزیستی در گام دوم، هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۹۷۰۸۷۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول