اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

از کمبود تخت و امکانات پزشکی تا نبود جراح مغز و اعصاب در چابهار

نماینده مردم چابهار گفت: کمبود تخت، پرستار، نیروی انسانی و امکانات پزشکی در شش شهرستان حوزه انتخابیه چابهار بیداد می‌کند.

از کمبود تخت و امکانات پزشکی تا نبود جراح مغز و اعصاب در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، معین الدین سعیدی شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات زیرساخت های درمانی جنوب استان سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار، گفت: کمبود تخت، پرستار، نیروی انسانی و امکانات پزشکی در ۶ شهرستان حوزه انتخابیه چابهار بیداد می‌کند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، قصرقند، کنارک، زرآباد و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مجموع ۶ شهرستان جنوب بلوچستان چهار شهرستان قصرقند، زرآباد، دشتیاری و کُنارک فاقد بیمارستان هستند.

جراح مغز و اعصاب در چابهار نداریم

 نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی هم بیان داشت: جراح مغز و اعصاب در چابهار نداریم، تنها بیمارستان امام علی (ع) است که قبلا درمانگاه تامین اجتماعی بوده و هم اینک فرسوده و ممکن است با زلزله کمتر از پنج ریشتری روی سر بیماران خراب شود.

حسینعلی شهریاری افزود: بیمارستان چابهار از نظر سرمایشی، امکانات بهداشتی و درمانی، تخت و سایر امکانات محروم است.

به گفته وی، تنها راه توسعه و ارتقای شاخص‌های سلامت راه‌اندازی دانشگاه مستقل علوم پزشکی در چابهار است و همچنین مسوولان باید توجه ویژه‌ای برای اختصاص امکانات داشته باشند. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه‌ها و مشکلات مردم محروم باید ویژه دیده شود و در این مدت وزیر بهداشت باید برخی مشکلات را مرتفع کند.

محمد سرگزی نماینده زابل و رییس مجمع نمایندگان سیستان وبلوچستان نیز گفت: مجمع نمایندگان استان برای راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی از وزیر بهداشت درخواست ویژه دارد که این مهم را به عنوان عیدی سفر سفر خود اهدا کند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول