اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رفع مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های تولید؛ اولویت دولت آینده

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و گرفتاری‌های حوزه اشتغال و واحدهای تولیدی معطل مانده باید در دستور کار دولت آینده قرار گیرد.

رفع مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های تولید؛ اولویت دولت آینده

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: انتخابات امسال به معنای واقعی کلمه، جشن ملی بود و مردم نیز با مشارکت در این جشن ملی، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای تکلیف کردند.

او ادامه داد: امروز در آستانه تحول بزرگی قرار داریم و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند از این زمان به بعد، تحول در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری و لازم و البته ممکن است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با مشارکت خود و انتخاب خوب و مطلوب، در تعیین سرنوشت کشور مشارکت و پایه‌های اقتدار نظام اسلامی را در داخل و خارج از کشور تقویت کردند و این سبب به تحول در آینده خواهد شد.

گلرو ادامه داد: امروز مردم هستند که با تک‌تک رأی‌های خود، این تحول را ایجاد کردند و بسیار خوش‌بین هستیم که سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوبی برای کشور رقم بخورد و با این انتخاب درست و مطلوب و با رویکرد رئیس‌جمهور منتخب در مبارزه با فساد، عدالت‌خواهی حقیقی و درک تحولات داخلی منطقه‌ای و بین‌المللی، فعالیت‌ها به‌خوبی طی شود.

او بیان کرد: رئیس‌جمهور منتخب معتقد است بسیاری از مشکلات کنونی کشور در درون کشورمان و با راه‌حل‌های داخلی قابل رفع است و باید بتوانیم وضعیت خوبی را در آینده برای مردم فراهم سازیم و پاسخ مطلوبی به مشارکت آنها در انتخاب انتخابات بدهیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مباحث متعددی که در حوزه‌های اشتغال و واحدهای تولیدی که معطل مانده است، باید در دستور کار قرار گیرد و واحدهای تولیدی جهشی در تولید داشته باشند.

گلرو گفت: مشکل ازدواج جوانان و مسکن سرفصل‌های مهمی است که این مشکلات باید در تحول عظیم آینده با همکاری رئیس‌جمهور منتخب و مجلس شورای اسلامی رفع شود.

او ادامه داد: بنا بر تعالیم قرآن کریم و سنت نبوی، ناامیدی امری مذموم است و انسان نباید هیچ‌گاه در محضر خدای متعال و به‌خصوص در نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به آینده ناامید باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ناامیدی عقب‌گرد می‌آورد و امروز گرچه شاید اسباب موجهی داشته باشد و به‌واسطه مشکلاتی که وجود دارد، برخی‌ها ناامید شده باشند؛ اما نتیجه عدم حرکت به دلیل ناامیدی، بهتر از امید به آینده نخواهد بود؛ باید تلاش و حرکت همچنان وجود داشته باشد.

گلرو ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به میزان کافی بر لزوم امیدبخشی بین مردم تأکید دارد و باید به‌ویژه جوانان را در این زمینه مدنظر قرار داد.

او افزود: یقین داریم دولت آینده، دولت جوانی خواهد بود و از ظرفیت‌های جوانان استفاده می‌کند و تصور می‌شود با تحول عظیمی روبه‌رو خواهیم بود؛ مردم نباید ناامید باشند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول