اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کسب بیشترین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توسط ورزشکاران اسلامشهری

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: بیشترین سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در استان تهران متعلق به ورزشکاران شهرستان اسلامشهر است.

کسب بیشترین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توسط ورزشکاران اسلامشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، ابوالفضل ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ظهر امروز در آیین بدرقه دو ورزشکار اسلامشهری راه یافته به المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران شهرستان اسلامشهر در استان تهران بیشترین سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور ۶۶ ورزشکار در کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک توکیو گفت: از ۲۵ سهمیه کسب شده برای حضور در مسابقات المپیک توسط ورزشکاران استان تهران، سجاد گنج زاده و سید شاهین موسوی از شهرستان اسلامشهر سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه المپیک همواره برگی از تاریخ است، تاکید کرد: در سال ۱۹۰۰ ایران نخستین سهمیه حضور در المپیک را تجربه کرد و در المپیک ۲۰۱۲ لندن ورزشکاران ایران حاضر در المپیک، برترین و رنگین ترین مدال‌ها را کسب کردند و امیدواریم این تجربه امسال نیز توسط ورزشکاران برومند و غیرتمند جمهوری اسلامی ایران با بیشترین مدال ها به دست آید.

ملاجعفری گفت: امسال برای نخستین بار در تاریخ المپیک، یک جوان ورزشکار ساکن شهرستان اسلامشهر در رشته بوکس موفق شد سهمیه حضور در رقابت‌های ۲۰۲۰ المپیک توکیو را به دست آورد و در رشته کاراته هم سجاد گنج‌زاده دیگر ورزشکار اسلامشهری موفق به کسب سهمیه المپیک شد که این افتخار در تاریخ ثبت خواهد شد.

مسائل ورزشی، اجتماعی و اقتصادی اسلامشهر باید با اهتمام بیشتری پیگیری شود

پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: المپیک کعبه آمال هر ورزشکاری است و مایه افتخار همه شهروندان است که دو ورزشکار این شهر توانستند دو سهمیه حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورند.

نظر با اشاره به تاثیرات شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها بر فعالیت های ورزشی، افزود: جامعه ورزش آسیب‌های زیادی دید که برای جبران این زیان‌ها باید مساعدت و کمک ها و حمایت های بیشتری از ورزش شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر به دیار قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی و حافظین قرآن شهرت دارد، تصریح کرد: با وجود این دو شاخصه ممتاز در شهرستان اسلامشهر ضرورت دارد تا مسؤولان و دست‌اندرکاران نسبت به مسائل جوانان این شهرستان در عرصه‌های مختلف ورزشی اجتماعی اقتصادی اشتغال و اهتمام بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در آستانه اعزام کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به همت اداره ورزش و جوانان اسلامشهر و با حضور معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و روسای هیئت‌های بوکس و کاراته استان تهران و شهرستان اسلامشهر و جمعی از مسؤولان شهرستانی و علاقمندان به ورزش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، آیین بدرقه سجاد گنج زاده و سید شاهین موسوی دو ورزشکار اسلامشهری راه یافته به المپیک توکیو برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول