اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حسین محمدی، مسؤول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان شد

طی مراسمی حسین محمدی به عنوان مسؤول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان معارفه شد.

حسین محمدی، مسؤول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان شد

به گزارش فارس از زنجان، طی مراسمی از زحمات ابوالفضل صابری به عنوان مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قدردانی و حسین محمدی به عنوان مسؤول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان معارفه شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مراسم تکریم و معارفه مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰ قشر در حوزه‌های مختلف بسیج اظهار کرد: اقشار مختلف بسیج، فعالیت‌ها و اقدامات زیادی را در کمک به دولت و مردم دارد.

ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی از جمله اقشار بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: این مجموعه یکی از بخش‌های پرتوان و پرتلاش سپاه است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: این قشر در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب که بیشترین خطاب آن به جوانان است، نیز مورد توجه بوده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه در سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج باید بر روی موضوعاتی که در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شده، کار شود، گفت: بیشتر این کارها به حوزه جوانان و بسیج دانشجویی مربوط است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه با وجود اقدامات خوب، اما انتظار این است که بسیجیان و دانشگاهیان، کارهای بزرگتر و بیشتری در حوزه گام دوم انقلاب بردارند، تصریح کرد: سند اعتلای بسیج که برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است می‌طلبد که این موضوع در برنامه‌های بسیج دانشجویی نیز قرار گیرد.

وی حضور در ماموریت جنگ نرم را مهمترین وجهه بسیج دانشجویی خواند و تاکید کرد: ماموریت‌ها شامل سخت، نیمه‌سخت و نرم است که بیشترین ماموریت بسیج دانشجویی در حوزه جنگ نرم است.

طهماسبی حضور در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با روحیه جهادی را از دیگر  ماموریت‌های بسیج دانست و افزود: بسیجیان زنجانی در دوران شیوع ویروس کرونا نیز کارهای بزرگی انجام دادند که نمی‌توان بر روی آن قیمت گذاشت، اما با روحیه جهادی در هر زمینه‌ای که مردم نیاز داشته باشند، پای کار هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش در حوزه آبرسانی به 60 روستای استان و تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: بسیجیان در رسیدگی به محرومان و ساخت‌وسازها هر چند در بعضی جاها هم کمبود و مشکلات اعتباری و تجهیزات وجود دارد، در حال تلاش جهادی هستند.

بسیج دانشجویی تشکلی دو بعدی

مسؤول سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیج دانشجویی، مجموعه‌ای شاداب، پرنشاط و مطالبه‌گر است که لازمه حرکت برای رشد است.

ابوالفضل صابری با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مثبت ناحیه بسیج دانشجویی در استان زنجان، داشتن تجربه اعضا در تشکل بسیج و سایر تشکل‌ها است، عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی نیروهای تشکل و بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها بودند که موجب رشد خود و تشکل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی، تشکل دو بُعدی است، خاطرنشان کرد: یک طرف تشکل، متصل به سپاه و یک طرف دیگر نیز دانشگاه است.

حسین محمدی، مسؤول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امید است بتوانیم در ادامه مسیر به آنچه که رهبر انقلاب از ما انتظار دارند و به قله‌هایی که در بیانیه گام دوم نیز ترسیم کرده‌اند نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول