اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۲۸۰ عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در سمنان

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان از اجرای بیش از ۲۸۰ عنوان برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در این استان خبر داد.

اجرای ۲۸۰ عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در سمنان

عفت دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به اهم برنامه‌های هفته عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: در طول این هفته، اجرای بیش از ۲۸۰ عنوان برنامه تهیه و تدارک دیده شده است.

وی مهم‌ترین رویداد هفته عفاف و حجاب را برگزاری همایش ندای فطرت همراه با رونمایی از پوستر جشنواره کشوری طراوت عنوان کرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان ادامه داد: برپایی غرفه‌های فروش محصولات عفاف و حجاب، تهیه مستند مردمی با موضوع چرا حجاب؟، ویژه‌برنامه‌های تحکیم بنیان خانواده و جشن‌های روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، برگزاری همایش پیاده‌روی با هیأت‌های ورزشی، برگزاری کارگاه‌ها و وبینارهای سبک زندگی و الگوی سوم زن مسلمان از اهم برنامه‌های این هفته است.

دیابی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌های تخصصی خانواده با محوریت عفاف و حجاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی تجلیل از بانوان محجبه در عرصه‌های مختلف و برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در راستای آشنایی با مفاهیم حجاب و عفاف را از جمله ویژه‌برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان سمنان برشمرد.

وی از دیگر برنامه‌های این هفته را دوخت و اهدای چادر به همت گروه‌های جهادی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی از کتب دختران به عفاف روی می‌آورند، معرفی شهدای زن و شهدای عفاف و حجاب، اجرای طرح سفیران نجابت و برگزاری مسابقات و تولیدات در فضای مجازی عنوان کرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مختلف نظیر حجاب زینبی، هدیه حسینی دختران بهشتی و تاج بندگی با هدف روی آوردن دختران به حجاب و انتخاب پوشش برتر است.

دیابی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و همچنین وجود شرایط کرونا در استان گفت: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات و برنامه‌های هفته عفاف و حجاب مورد تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول