اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار درباره وخامت حال دو اسیر فلسطینی در نتیجه اعتصاب غذا

منابع فلسطینی درباره وخامت حال دو اسیرفلسطینی که در اعتراض به بازداشت اداری (بازداشت بدون محاکمه) در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده‌اند، هشدار دادند.

هشدار درباره وخامت حال دو اسیر فلسطینی در نتیجه اعتصاب غذا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فار، منابع فلسطینی گزارش دادند اسیر «بسام جبر» و «مقداد القواسمی» که در اعتراض به بازداشت اداری (بازداشت بدون محاکمه) دست به اعتصاب غذا زده‌اند حتی از خوردن آب هم خودداری می‌کنند.

بسام جبر از اهالی قلقیلیه برای هجدهمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت اداری خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است و از هفته دوم اعتصاب غذای خود از خوردن آب نیز امتناع می‌کند.

 

او حدود یک ماه پیش مقابل منزلش در شهرک قطنه واقع در شمال غربی قدس اشغالی بازداشت شد و قرار بازداشت اداری (بدون محاکمه) به مدت شش ماه برای او صادر شده است.

وکیل حقوقی جبر در این خصوص گفت که به دلیل امتناع وی از خوردن مایعات، وضعیت جسمانی او وخیم است.

بنابر گزارش شبکه المیادین، مقداد القواسمی از شهر الخلیل نیز برای سومین روز متوالی در اعتراض به بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرده است.

 

در همین ارتباط اسیر «الغضنفر أبو عطوان» دیگر اسیر فلسطینی که از ۶۵ روز پیش اعتصاب غذا کرده بود، پنج شنبه گذشته پس از به زانو درآوردن رژیم صهیونیستی در برابر خواسته خود، به اعتصاب خود پایان داد.

رژیم صهیونیستی پس از هشدارهای مکرر نهادهای حقوقی فلسطینی و بین‌المللی درباره وخامت حال این اسیر فلسطینی، حکم پایان بازداشت اداری و آزادی او را صادر کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول