اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

موزه منطقه‌ای غرب کشور، گردشگری همدان را توسعه می‌دهد

استاندار همدان گفت: تکمیل و بهره‌برداری پروژه منطقه‌ای غرب کشور باعث توسعه گردشگری استان می‌شود.

موزه منطقه‌ای غرب کشور، گردشگری همدان را توسعه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان ظهر امروز و در جریان بازدید‌های میدانی خود از طرح‌های استان، از پروژه در حال ساخت موزه منطقه‌ای غرب کشور بازدید و از نزدیک در گفت‌وگو مدیر پروژه مسائل و موانع آن را موررد بررسی قرار داد.

استاندار همدان در این بازدید هدف از بازدید این پروژه را، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان، و دیگر فعالیت‌های مربوطه عنوان کرد و گفت: مخزن پروژه منطقه‌ای غرب کشور کم نظیر و از نیازهای جدی استان است.

سید سعید شاهرخی گفت: با توجه به طرحی که در نظر گرفته شده، مکانی مناسبت، استاندارد، منحصر به فرد و از همه مهم‌تر جایی امن برای نگهداری اشیا تاریخی و میراث فرهنگی استان همدان است.

وی با بیان اینکه در ساخت مخزن امن و برای حفظ و نگهداری آثار باستانی استان، از جدید‌ترین تکنولوژی استفاده شده‌است افزود: این مخزن هم مکانی برای نگهداری و هم مرکزی برای ساماندهی و احیا و ترمیم آثار باستانی استان در ادوار مختلف تاریخ خواهد بود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بدون شک تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه، توجه گردشگران خارجی و داخلی را به‌خود جلب خواهد کرد گفت: مخزن موزه منطقه‌ای غرب کشور با ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای موزه و یک هزار و ۸۰۰ مترمربع مخزن امن، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های میراث فرهنگی استان همدان برای حفظ آثار میراث منقول استان و غرب کشور است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول