اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گلایه اهالی «سهل‌آباد» فلارد از قطعی شبکه‌های تلویزیونی/ بررسی و حل مشکل با اعزام تیم کارشناسی

مدیر فرستنده‌های تلویزیونی چهارمحال و بختیاری گفت: با کسب اطلاع از وجود قطعی در فرستنده‌های روستای سهل‌آباد، تیم کارشناسان به محل اعزام و مشکل رفع شد.

گلایه اهالی «سهل‌آباد» فلارد از قطعی شبکه‌های تلویزیونی/ بررسی و حل مشکل با اعزام تیم کارشناسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هفته گذشته مخاطبان این رسانه مشکل قطعی چهارماهه شبکه‌های تلویزیونی روستای «سهل‌آباد» شهرستان فلارد را با ما در میان گذاشتند که جزئیات پیگیری این مشکل را در ادامه می‌خوانید.

حسینعلی یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: اهالی این روستا پنجم تیرماه با تماس تلفنی این مشکل را اطلاع دادند و ششم تیرماه با اعزام تیم کارشناسان مشکل حل شد.

مدیر فرستنده‌های تلویزیونی چهارمحال و بختیاری افزود: تجهیزات ایستگاه سهل‌آباد دو سال پیش به سرقت رفت و از آنجایی که این تجهیزات قدیمی و آنالوگ بودند و سازمان در راستای مجهز نمودن ایستگاه‌ها به فرستنده‌های دیجیتالی حرکت می‌کند این پایگاه با تجهیزات قدیمی احیا نشد.

وی ادامه داد: فرکانس روستای سهل‌آباد از دو پایگاه منطقه فلارد و ابواسحاق تأمین می‌شود که با وجود تجهیزات آنالوگ در این پایگاه اوضاع بهتری نسبت به پایگاه‌های دیگر دارند.

یزدانی اظهار کرد: 20 الی 21 ایستگاه آنالوگ در استان فعال هستند که برای تجهیزات جدید و دیجیتال نیاز به تهیه دستگاه «ارت» داریم که در حال رایزنی با فرمانداران و جذب اعتبارات لازم هستیم.

وی در پایان گفت: به علت نوسانات برقی در چند روز گذشته اختلالاتی در برخی از شبکه‌ها ایجاد شد و از آنجایی که سیستمی وجود ندارد تا از وضعیت روستاها باخبر شویم خرابی‌ها و نوسانات باید توسط مردم گزارش داده شود که به محض دریافت گزارشات تیم‌های کارشناسی برای رفع مشکل به محل اعزام می‌شوند.

یادآوری می‌شود شهروندان می‌توانند مشکلات و نوسانات شبکه‌های تلویزیونی را از طریق تماس با شماره‌های 03831162061 و 09133846488 پیگیری کنند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول