اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تیم آریانا ب قهرمان مسابقات 3 در 3 آذربایجان‌شرقی شد

رقابت‌های بسکتبال قهرمانی 3 در 3‌(3 نفره) باشگاه‌های آذربایجان‌شرقی با قهرمانی تیم آریانا ب به انتها رسید.

تیم آریانا ب قهرمان مسابقات 3 در 3 آذربایجان‌شرقی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، 36 بازیکن در بسکتبال 3 نفره در قالب 9 تیم از آذربایجان‌شرقی‌ به میزبانی سالن پورشریفی تبریز گرد هم آمدند تا برگزارکننده مرحله اول مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها و دستجات آزاد ایران در استان آذربایجان‌شرقی باشند.

 دو تیم الف و ب تحت حمایت مالی کلینیک پوست‌، مو و دندانپزشکی آریانا و دو تیم الف و ب نیز با حمایت مالی بیمارستان خصوصی شمس به نمایندگی از شهر تبریز‌، 2 تیم از آذرشهر با عناوین لایون و دراگون‌، تیم کولاک سهند از مراغه، تیم قنادی ماه بانو از سراب و تیمی از شهرستان اهر 9 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات بودند.

مسابقات براساس برنامه "ایونت میکر فیبا" قرعه‌کشی شد و در پایان ادوار گروهی و حذفی چهار تیم به دور نهایی راه یافتند و بعد از دیدارهای نیمه نهایی، در بازی رده‌بندی تیم بیمارستان شمس الف با پیروزی 21 بر 5 عنوان سومی مسابقات را به دست آورد. تیم بیمارستان شمس الف با حضور یاسین شریفی و سبو آندوریان‌، امیر رضا اشرفی و بابک محمدپور تیم بسیار خوبی نشان داد.

2 بازیکن این تیم در پایان مسابقات در جمع چهار بازیکن برتر مسابقات قرار گرفتند.

 همچنین در بازی فینال تیم‌های آریانا الف و ب در برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و همانگونه که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد‌، تیم آریانا ب با ترکیب امیر پوآت‌، محسن توانا‌، پیام واحدی و اشکان عبدالمالکی با پیروزی 21 بر 17 در برابر آریانا الف عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

انتهای پیام/60017/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول