اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اهدای ۵۵ سری جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ۵۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز اهداء شد.

اهدای ۵۵ سری جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۷۵ سری جهیزیه به ارزش ۲  میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهداء شد ه است.

فلاح قنبری با اشاره به اینکه کمک هزینه جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت از محل صدقات، حامیان و مراکز نیکوکاری البرز تأمین و پرداخت می‌شود، افزود: جهیزیه تهیه شده برای زوج‌های جوان در قالب لوازم اصلی زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی که هر سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز اضافه کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

وی بابیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول